INVICTA GRAND DIVER 16034 - € 80

Te koop:

Invicta staat bekend om zijn klatsers. De Grand Divers zijn Grote Duikers: op mijn 20cm pols past het allemaal net. Net zoals de Blancpains een inscriptie in de zijkant van de kast - weet iedereen direct welk model je draagt. Bi-color om wat kleur en fleur in jouw leven te brengen. Iets met slingers en zelf ophangen.

Mijn voornemen voor 2024 is om de flinke verzameling terug te brengen naar normale proporties. We zitten nu ruim twee weken in het nieuwe jaar en dit is het veertiende horloge wat voor een ramprijsje eruit (de zogenaamde priced-to-sell?) gaat.

Merk en model: INVICTA GRAND DIVER 16034
Diameter: 47mm, 22mm lug width
Leeftijd: 26 juni 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 26 juni 2021, 1e eigenaar
Factuur en/of certificaat: garantiekaart en tag
Originele doos en/of eventuele accessoires: Kanariegele Invicta horlogebox
Verzendkosten: € 9,60
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat, 1x keer gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Seiko NH35A automaat
Vraagprijs: een superstrakke € 95

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Advertentie nummer 14 in 2024

5 likes

Buy the seller zeggen ze

Prijsverlaging naar € 85

Prijsdrop naar € 80 :desert_island:

1 like