Is dit een goed horloge?

wat meer informatie is denk ik noodzakelijk om hier iets zinnigs op te zeggen

Kun je er de tijd op aflezen?

5 likes

Zou je een foto van de achterkant en als het kan ook van de binnenkant kunnen delen?

Die titel! :joy:

12 likes

Dat het 7 comments duurt voordat iemand er wat over zegt :face_with_raised_eyebrow:

1 like

als hij de tijd houdt is het in principe een goed horloge

2 likes

Omsmelten als het echt 14k goud is (585)

2 likes

Mocht u vaak in shock raken is het een goed horloge.

Jee wat een grappige mensen zitten op deze site pfff heel volwassen ook

De titel van dit topic “is het een goed horloge?” geeft dit soort reacties maar als ik de vraag achter je vraag goed begrijp heb je een horloge verkregen en je wilt weten of dit enige waarde heeft of meer achtergrond informatie.

Voor zover ik weet of kan zien is dit geen kostbaar item. Waarschijnlijk zal het horloge een hogere sentimentele waarde hebben dan deze in euro’s kan uitdrukken :wink:

1 like

De titel was even veranderd vandaar mijn reactie ;).

Maar het is handig om meer informatie te geven. Heb je het horloge al in je bezit of wil je het kopen? Heb je zelf al onderzoek gedaan? Je vraagt of het een goed horloge is. Wat is jouw definitie van goed? Als je het via een erfenis hebt verkregen is het per definite ’ goed’ lijkt me.

1 like

Wij zijn hier voornamelijk mannen onder elkaar, je kan je verwachtingen beter iets naar beneden bijstellen.

23 likes

Of zelf iets meer moeite stoppen in je topic ?

9 likes

Met een massief gouden kast en band kan het nog wel een aardige waarde hebben :wink:

2 likes

“Is dit een goed horloge”

Ik ben geen kenner maar hij geeft zeker weten 2x per dag de juiste tijd aan!

13 likes

Deze lijkt wel op.

https://www.notarishuis-arnhem.nl/kavel/421475

2 likes

Nee

1 like

Jij bent dat ook lief

Ja jammer, iemand heeft hem weer terug veranderd🤔

1 like