IWC Ingenieur IW3227-01 full set

Te koop:
De Ingy mag de stal verlaten om geld vrij te maken voor de volgende aankoop.
Ik zal er ongetwijfeld spijt van gaan krijgen maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ben verliefd op een andere schone uit de Omega stal (of die ene Spring Drive waar ik al weken naar aan het kijken ben…)

In 2013 nog een service beurt gehad , daarna in roulatie met de rest dus niet dagelijks gedragen.
Alle papieren aanwezig evenals extra schakels en de kevlar band om eens af te wisselen.
De IWC box laat je overigens nooit meer los… letterlijk… de rubber coating aan de buitenzijde is zoals bij de meeste oudere IWC boxen ‘kleverig’ geworden (doet in de zomer prima dienst als muggenvanger)

Merk en model: IWC Ingenieur IW322701
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2013
Papieren, doos en eventuele accessoires: complete set met extra kevlar band
Verzendkosten of afgehaald: afgehaald
Conditie (krassen, werking etc): gedragen maar met zorg, hier en daar een paar ‘karakter lijntjes’ en desk dive ervaring maar niets ernstig.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 80110
Vraagprijs: 4200

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

49 likes

elfde van de elfde bump

15 likes

En weer even omhoog

4 likes

vooruit, eentje nog , om het af te leren :wink:

Voldoende interesse , dank daarvoor maar nog niet tot een deal gekomen.

8 likes

Hier mag een slotje op en verhuizen naar het archief
Hartelijk dank HF en koper !