IWC only (Deel 1)

Dank u!

Bonusplaatje…

13 likes

Toch maar besloten om hem te houden: mooi zo!
Wil ook nog een keer een zwarte plaat toevoegen.

1 like

Hoeveel mm is deze .

Ongeveer 37mm.

1 like

Deze is wel ultiem, welk ref nr?

1 like

Gewoon op Mark XVI zoeken er waren toen nog niet zoveel opties als nu.

Misschien kan dit beter naar het domme vragen topic maar… toch maar hier.
Op mijn Mark XVI zit een deployment clasp. De oude band was gaar en de clasp was er los bij. Ik heb een nieuwe niet originele besteld, wel bedoeld voor een deployment clasp. Mooie band, niet el cheapo maar ook geen iwc prijs.

Hij zit er al een tijdje op maar het logo als je binnen op je pols kijkt staat op zijn kop. Hoort dat? Heb ik hem verkeerd om? Of is het bandje dan toch niet goed? Als je het bandje om zou draaien komt het uiteinde andersom, dat is bij alle andere banden ook nooit zo. Het gesp deel is altijd aan de 12 uur kant bevestigd…

De foto is met het horloge op de linker pols.

3 likes

Mijn Big Pilot 5004. Love that watch!

11 likes

Zit inderdaad verkeerd/anders om…

Vanmiddag deze weer om:

6 likes

Het deel met de gaatjes moet bij de vouwsluiting aan de 12 uur zijde, dan zal de tekst ook leesbaar zijn voor de drager.

Nu zit het blad van de vouwsluiting naar het spaakbeen gericht en dit hoort naar buiten te staan. De lengte van de band delen zijn bij een vouwsluiting ook anders dan bij een gewone gesp, dit is gedaan om het blad van de sluiting met de pols mee te laten lopen.

Verder is het een mooie band.

2 likes

Dank, ik ga hem omdraaien.

1 like

Eerste keer dat ik hier mag posten. Altijd een zwak voor dit horloge gehad dus hij moest er een keer komen. Eergisteren opgehaald en ben helemaal in mijn nopjes.

44 likes

Superhorloge en foto’s :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!! Da’s genieten!

1 like

Perfect met deze Dial, draag hem met plezier en gezondheid.

1 like

Mooi!

1 like

Mooi zo hoor!

1 like

Hij wordt steeds mooier. Top!

Inderdaad andersom.

3 likes

Voor de liefhaber, er staat er 1 in Deutschland te koop.

Vandaag eerste keer een iwc gepast en damn ik vind 'm erg gaaf!


31 likes