IWC only

We zijn nog steeds in blijde verwachting van een update… ik had hem vorig jaar verwacht, maar misschien wordt het dit jaar op Watches & Wonders in april :blush:

Liefde op het eerste gezicht! Mijn IWC Portugieser 7 Day

38 likes

prachtig !

2 likes

Thx!

Ik draag deze echt onwijs graag. Voor mij een van de leukste horloges sinds een lange tijd! :+1:

20 likes

ik vind die nieuwe tribute goed gelukt qua looks, maar hoezo is dat ding €12500? dat koopt toch niemand voor dat geld? zit er ook nog eens zo’n lullig bandje om i.p.v. een bracelet

image

7 likes

Hij is prachtig! Maar zelfs voor IWC bovenmatig geprijsd.

1 like

Alles is relatief, wat te denken van een stalen AP Royal Oak Chrongraph op leer? Meer dan het dubbele. Het is maar hoe je het bekijkt. Dan geef mij deze maar.

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Het is dat ik al een chronograaf spitfire heb, maar anders had ik zeker een koop overwogen. Voor de mensen die er net zo over denken, schrijf je in: https://www.iwc.com/ch/en/watch-collections/pilot-watches/iw387905-pilot_s-watch-chonograph-edition-tribute-to-3705.html :innocent:

Zojuist besteld… ben benieuwd :slight_smile:

4 likes

Prachtig horloge! Ik heb de grotere Ceratanium broer al (Double Chronograph TOP GUN IW371815), maar anders had ik het ook zeker overwogen.

Dat is natuurlijk geen argument :laughing:

Gaaf! :clap:

1 like

Mooie maatvoering.
Ik wacht nog wel even tot er een normale editie uitkomt.

Gaat dit een collectors item worden??

Eindelijk weer een IWC-flieger met normale wijzers. Ga zo door IWC​:+1::+1::+1::+1:

2 likes

En ik mag meedoen in die gedeelte. Vanochtend opgehaald en de eerste indruk is meer dan positief.
Comfortabel, prachtige dial die onder het juiste licht naar blauw neigt door de gebruikte coating, erg goed afgewerkt en een heerlijk leren bandje.

25 likes

Mooi hoor! Ik heb bij Aliexpress nog een San Martin besteld voor weinig.

1 like

Om’t polsje vandaag.

18 likes

Schitterend!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :heart_eyes::+1:

1 like

Fraaie foto! Dat het een prachtig uurwerk is staat buiten kijf.
Is dit een nieuwe (2020/2021)?