IWC only (Deel 1)

Zeer fraai!

Lijkt mij wel OK. Zeker met de SC factuur erbij.
Tekst op plastic kan best wat gaan “vegen”.

Op de omgevouwen pinbon is het eindbedrag trouwens nog te zien denk ik :wink: Mooie korting …

3 likes

Je zou ook de boutique nog kunnen bellen met de vraag of dit horloge door hen verkocht is. Uiteraard zullen zij geen details prijsgeven maar wellicht alleen bevestigen dat het horloge daar vandaar komt. Ook voor het geval je later onderhoud wilt laten doen :grinning:

1 like

Dit horloge heeft bij mij lang op mijn lijstje gestaan, voor mij een van de mooiste iwc’s. Bij het passen ben ik echter afgeknapt op de dikte van de kast.

Lekker weekendje Zeeland! :grinning:

17 likes

Dat blauw is toch zo mooi!



2 likes

Op die laatste foto links boven. Welk model is dat? Ik vind hem heel gaaf!

Da Vinci Chronograph Edition “Sport for good foundation”

1 like

Super mooi. Maar het “1-tje” is dus weggevallen. Helaas.

1 like

Ik had ook al zo het idee dat er nog iets voor moest staan ja… Helaas

1 like

IWC te Honolulu, leuke gesprekken gehad en mooie horloges gepast maar mijn Pilot Chrono Le Petit Prince blijft mijn absolute favoriet :slight_smile:

8 likes

Dat vind ik ook :slight_smile:

In de lucht is hij helemaal in zijn element.

16 likes

Precies :slight_smile:

13 likes

Gisteren ook nog even foto’s kunnen maken van mijn IWC caliber 89. Blijft een mooi horloge met legendarische uurwerk en door sommigen zelfs geprezen als beste uurwerk. Ik vind hem gewoon erg mooi en blij dat ik een compleet exemplaar heb met doos en papieren.

14 likes

Ik heb deze cal83 ruim 10 jaar gehad. Durfde hem niet veel te dragen want deze had nog geen incablok. Hele mooie horloges die mijn inziens meer aandacht verdienen!

8 likes

De 83 is ook schitterend inderdaad, zonde dat je hem hebt laten gaan. Ik heb meerdere horloges zonder bescherming en draag ze gewoon. Je moet er geen gekke dingen mee doen. Deden ze immers vroeger ook. Die nieuwe Minerva heeft bijvoorbeeld ook geen incablock.

Jammer dat de meeste cal. 83 aan de kleine kant zijn. Kom soms wel wat gangbaardere maten tegen, maar nog niet de juiste. :slight_smile:

Gekke dingen valt ook wel weer mee. Ga er niet mee sporten, een nieuw stoepje leggen of winkelen en dan hoef je je weinig zorgen te maken.

1 like

Die is wonderschoon :ok_hand:

1 like

Deze was 35mm.

1 like