IWC only (Deel 1)

Maar loopt nog toch🥳?

Nog steeds schitterend.
Je bent zo oud als je je voelt.

1 like

Ingenieurs blijven cool! En weer eens wat anders dan een Milgauss…hier 2 van mijn 3 Inge’s. De 3227 AMG ligt extern. Heb wel een voorkeur voor de mechanische manufactuur uurwerken.

16 likes

Na veel en langdurig Tudor, nu even weer ruimte voor moderne klassieker van dat lekkere merk uit Schaffhausen

31 likes

Staat hier ook op de (lange) lijst.

Ja of nee?

(Hopelijk komt de zomer terug)

11 likes

en waarom niet? Ik vind het persoonlijk wel iets hebben! Es proberen met mijn 3714.

1 like

Bandje was misschien een euro op een horloge van vier cijfers… maar het heeft wel iets :slight_smile:

Als je het beschreven had wat voor band je ging plaatsen had ik nee gezegd, maar nu ik het zo zie, een dikke JA!

1 like

Jaaaa

1 like

Ik had bang dat het een beetje een DW watch zou worden… maar draagt eigenlijk zeer fijn… en cool :slight_smile:

1 like

Ziet er nu uit als een heerlijk zomers horloge

1 like

Ik zeg ook ja!

1 like

Zeker nee wat mij betreft. Past niet bij een dergelijk horloge. Maar ik ben in het algemeen niet van de nato’s. Hebben voor mij altijd iets van ‘trying to hard’.

1 like

Waarom niet? Je kan er zo mee naar een polo wedstrijd of naar de paardenraces :wink:. Casual chique.

Belangrijkste: wordt je er zelf blij van?

To do what?

Nato’s kunnen een horloge omtoveren tot een heel ander horloge met een heel ander gevoel dan zoals je hem gekocht had. Het kan ervoor zorgen dat ik weer helemaal opnieuw enthousiast wordt van een stuk waar ik eerder op afgekickt was. Dat vind ik er top aan. Ik kom inmiddels om in die dingen. Soms knal ik er een om die ik een tijdje geleden niet vond staan en ben er dan ineens helemaal weg van. Voor elke stijl, gelegenheid en emotie is er wel een nato te vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik ben verkocht!

Hij mag vandaag weer een dagje mee!

26 likes

20211009_174045|281x500](upload://lE9BVPwa7wmcis0OP39aupM5d4o.jpeg)

6 likes

Pilot bezitters:

Wie neu!

19 likes