IWC only (Deel 1)

Smokkelen is wel een groot woord. Ik kan natuurlijk ook gewoon de btw betalen…
Verkopen ga ik dit horloge zeker niet doen.
Maar zal de genoemde personen een bericht sturen. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik heb de iwc 377714 met behoorlijke korting kunnen krijgen bij een Nederlandse dealer. Anders had ik hem in Engeland gekocht. Daar zijn nu door de lage pond alle horloges nu spot goedkoop. En in de winkel en niet via vage sites. Vaak goedkoop maar ik kwam zelf een keer uit via google eart. Bij een raar winkeltje

Zeker niet te groot!!
Heel mooi.

Tja, het is afwegen.
Bij mij was het prijsverschil ook tè groot. Daar woog een gratis service of wat extra garantie niet tegen op.

Ik wacht nog op reactie uit de UK, maar anders ga ik hem in Zwitserland halen. Ben vorig jaar ook even op en neer naar Basel geweest. En dat viel uiteindelijk best mee. Kan ik de auto ook weer eens uitlaten.
Heeft er iemand ervaring met de IWC vouwsluitingen? Ben namelijk al eens eerder een horloge kwijtgeraakt.

Wat wil je weten? De vouwsluiting op mijn Portofino doet het al negen jaar zonder haperen.

Kwalitatief dus wel goed. Kun je deze met de normale bandjes gebruiken?

De bandjes voor vouwsluitingen hebben een kort “kort” eind. Dit is volgens mij gedaan om de sluiting in het midden uit te laten komen. Ik verwacht dat bij een regulier bandje de sluiting teveel uit het midden komt te zitten.

1 like

De knoop doorgehakt, horloge is besteld!!! Kan niet wachten.

4 likes

Toch in Nederland?

De mijne vandaag verkocht aan forumlid
Voor een bodemprijs

baal er van dat hij te groot was voor mijn pols. Ik had zeker interesse.

Heb geen mail gehad…

Heb hem uiteindelijk in Zwitserland besteld via Chrono24 met kopersbescherming. Scheelde meer dan 1500 euro met nederlandse listprijs.

3 likes

Ook als je rekening houdt met de kosten bij import?

1 like

Dat wordt spannend bij het afleveren. :smiley:

1 like

Dat wordt inderdaad spannend. Hopelijk gaat alles goed. Horloge wordt maandag of dinsdag verzonden vanuit Italie.

Slim :smiley:

Dan scheelt het nog 1100 euro. En dan zijn de btw(21%) en invoerheffing(4,5%) betaald.

1 like

Als je horloge uit Italië wordt verstuurd heb je daar niet mee te maken.

Ach doen ze t dan zo? Even grens over en intern-EU verzenden?

Nu ja, je hebt kopersbescherming. Zal wel in orde komen zeker?
Wel paar % extra te betalen aan chrono zeker?
Goedkoper dan naar daar rijden

We wachten op fotos hoor!