IWC only (Deel 1)

Je weet wat ze zeggen: de eerste kras is altijd de ergste

1 like

Wat een schitterend horloge!!

IWC zoals het heurt!

Ik vind dit vooral een heel mooi horloge!

Thanks :slight_smile: Zou ook goed staan bij die PRS Speedbird van je :wink:

1 like

Leuke ingenieur, kende deze versie eerlijk gezegd niet:

http://www.wwwatches.nl/horloges/iwc/iwc-ingenieur-ken-nogucki/

Lekker! Als je ooit die kwijt wilt…:grin:

Kan je mooi je 4e Speedmaster op inruilen… Ohnee, deze zou het nest nooit verlaten toch? :smile:

1 like

Ik word steeds wijzer…

2 likes

19 likes

Supermooi.

1 like

De onderste blauwe is de nieuwe 150 jaars variant met het eigen uurwerk. De wijzeplaat heeft een andere en mattere kleur blauw dan degene met het “eta” uurwerk.

1 like

Zat ik wat te passen bij een juwelier, kwam ik dit heerlijke oudje tegen. Prachtige reverse panda.

11 likes

Die 41 mm is eigenlijk maar 40,5

Maar te groot is die niet en te klein eigenlijk ook niet. Ik heb deze gehad in de normale en rattrapante uitvoering, en droeg hem bijna dagelijks. Prachtig horloge met een prima maat.

Dus doen. Oh en €3750 lijkt me idd niet teveel.
:+1:

1 like

Is het geen optie om de AR coating eraf te poetsen of polijsten. Als je er in de toekomst toch een nieuw glaasje is wilt is dat misschien het proberen waard.

Gaaf die panda !!

Zeker! Nu, aangezien het vorige onderhoud nog maar geleden is van 2016 ga ik nog even wachten met experimenten en als het echt mijn ogen blijft uitsteken dan kan ik het nog overwegen. Want die dubbele AR zorgt er nu voor dat vanuit schuine hoeken je echt geen glas ziet en dat geeft
‘m zeker een wow-gevoel :blush:

Ik heb sinds kort dit brok titanium om de pols;

IWC’s uit de jaren '90 hebben echt mijn voorkeur :slight_smile: Staat goed naast de Doppelchrono.

Mocht iemand voor dit horloge een origineel IWC velcro/klittenband of rubberen band hebben, welke weg mag, dan hoor ik dit graag.

13 likes

De jaren 80 waren ook gaaf met PD! Maar dit is in mijn ogen een van de mooiste IWC modellen. Gefeliciteerd!

1 like

Thanks! Ja die vroege PD horloges van IWC zijn zeker interessant, ook veel titanium.