IWC only (Deel 1)

Nice! :ok_hand:t2:

:+1::+1::+1::+1::+1::+1:

Mooi! Is dit de 150 jaars editie? Wijzers lijken wel zwart op de foto! Zijn blauw toch? Heel veel draagplezier in ieder geval!

Eindelijk binnen. Proficiat!!!

1 like

Frisse verschijning, heel mooi! Ideaal met dit zomerweertje :+1::blush:

1 like

Yes, de 150y jubilee. Een dure valjoux als het ware :shushing_face:.

Zijn blauwe wijzers. Maar inderdaad slechts in bepaald licht en hoek te zien.

6 likes

Op Velcro gezet, draagt heel confortabel. :ok_hand:t2:

11 likes

Die kastaanzet heb ik nog niet eerder gezien, gaaf :ok_hand:

2 likes

Blijft toch een mooi merk met dito horloges. Stiekum een klein beetje spijt van mijn ex 3777.

10 likes

Snap ik! Heb hem zelf ook en heb al een paar keer op punt gestaan te koop te zetten, totdat ik hem pak…

1 like

Gisteravond mijn Polar Aquatimer ingeruild op deze mooie Aquatimer Chrono 3719. Wat een frisse, sprankelende verschijning, wordt ik blij van.

22 likes

Heel mooi!

1 like

Al enige tijd heb ik de Ingenieur IW323902 in mijn hoofd… Iemand die mij kan overhalen om de knoop door te hakken of om hem juist links te laten liggen?

14 likes

Doen! Heb hem ook… is echt een heel tof ding. Net wat anders dan de standaard modellen!

3 likes

Ja daarom vind ik hem ook zo mooi! Hoe valt hij op de pols? Ik zit op 17.5cm, gaat dat een beetje passen denk je?

@Kiek
Hoe lang is “enige tijd” ?
Over de jaren heb ik behoorlijk wat modellen gehad die ik echt wilde hebben, maar gelukkig de knoop niet doorgehakt. Bij mij helpt het om een aantal weken niet naar fotos/sites/forums van dat model te kijken.
En dan op een bewust moment de afweging te maken. Meestal kom ik er dan achter dat ik het model toch niet de moeite waard vindt.

1 like

Ja dat is een goede tip. Enige tijd is natuurlijk een relatief begrip maar in mijn geval iets van twee maanden. Ik zie er nu een paar langskomen op de buitenlandse fora en het begint toch weer te knagen.

Sowieso moeten er eerst een paar slachtoffers vallen in de huidige collectie dus heel veel haast heb ik er ook weer niet mee.

Top horloge. Ik heb hem ook. Zeer tevreden mee. En ik heb ook geen grotere pols.

Wel ff de rubberen band ook bestellen. Ideaal met dit weer.

12 likes

Schitterend.

1 like

Hier een fototje van mijn markxviii

Hiervoor heb ik een markxvii gehad op kroko, maar vindt de “schonere” wijzerplaat en stalen band toch mooier.

18 likes