IWC only (Deel 1)

Jaaa, ik heb ook mijn eerste IWC. De transactie was nu niet bepaald een pretje maar het horloge mag er wel zijn nadat het juist afgesteld werd.

14 likes

Thanx partner👍

1 like

Wat een schitterende aanwinst!
Heerlijke cleane look en natuurlijk het onverwoestbare 89 uurwerkje dat zonder olie zelfs af te regelen is binnen de ‘specs’.

:+1:

2 likes

Heel erg fraai!

1 like

@Bauhaus, deze is al met nieuwe ‘’eigen’’ kaliber en kijkglaasje?

1 like

Ja klopt!
Plaatje:

10 likes

Heel mooi.
Proficiat met je eerste IWC.

Gaan passen voor een koop, maar voor in de toekomst.

Le petit Prince deed het hem net iets meer dankzij zijn blauwe sunburst.

4 likes

In de avondzon. Ook in het weekend erg fijn:

12 likes

Toch spijt dat ik mn blauwe geruild heb voor n witte…
Qua sunburst kunnen er weinig merken tippen aan iwc me dunkt.
En vooral: zilveren wijzers op blauw​:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:.
Maar ja, witte datum stoorde me…

13 likes

In de afgelopen jaren heb ik nooit een horloge ‘teruggekocht’ totdat ik mijn 5001-14 verkocht in een totale vlaag van verstandsverbijstering…

Inmiddels is de 5007-04 weer terug in de ‘familie’

Wel lastig om een favoriet kind aan te wijzen… :smirk:

25 likes

Bij toeval kom ik dit model tegen; nooit in deze combinatie eerder gezien.

https://www.bucherer.com/fr/en/product/iwc-schaffhausen-portugieser-iw371492=1316-292-4?categories=watches&filter={watches}{facetedsecondlevelcategory_s}{iwc-schaffhausen}&sort=relevance#activePage=0&scrollPosition=0

Weet niet ik die band een geslaagde combinatie vind.

2 likes

Mag ik even opmerken dat het laten servicen van een IWC een gruwel is?

Tell me! What happened?

Wil geen proces aan mijn broek, stuur mij maar een P.B.
Komt er in het kort op neer dat u aan de beulen bent overgeleverd, "normale "horlogemakers kunnen niet aan de benodigde onderdelen komen is mijn ervaring.

2 likes

Dat is inderdaad correct. De onderdelen zijn niet op te vragen of te bestellen.
servicen kan eventueel wel door een andere horlogemaker maar o wee als er iets defect is…

1 like

Dat is een mooie set zo bij elkaar. Heb het idee dat je redelijk gecharmeerd bent van IWC! :wink:

1 like

Hier enkel goede ervaring in totaal 3 service beurten.

@R0bert mooie collectie IWC , met de geweldige en niet zo bekende 3878 ? Eigen uurwerk en applique uurmarkeringen, top horloge ! :ok_hand:

1 like

Dank je ! , ja ben er zeer blij mee , de sunburst is ook prachtig op dit horloge. Is zeker ook een blijvertje.
Ik twijfel nog over de aanschaf van de volgende , Ik wil nog een blauwe wijzerplaat (nadat ik de Monaco geflipperd heb ontbreekt nog een mooie blauwe in de collectie)

Zat een tijdje terug aan de koffie bij de IWC boutique met deze voor me…

Ben met lege handen naar huis gegaan :confused: 1e wereld keuzestress
@Bidle, denk dat je wel gelijk hebt ergens :wink:

2 likes