IWC only (Deel 1)

Nog even in het zonnetje dan :wink:

12 likes

Toppertje ! je ziet deze veel te weinig. Mooi verhoogd randje om de wijzers heen ook. De blauwe Pilot laureus is ook heel bijzonder.

Perlon beschadigt de bodem van je horloge.leer is trouwens veel mooier. Helemaal voor zo’n mooi horloge.
Bb

Super collectie!

1 like

Erg mooi, kan enkel nog steeds niet wennen aan die drievoudige datumvenster.
Verder echt een hele mooie wijzerplaat! :ok_hand:

Dat heb ik nooit begrepen. Handig voor als je wilt weten wat voor datum het gisteren was of morgen is.

1 like

Met name voor maanden met 30 dagen of minder. :wink:

Dat zou een verrassende complicatie zijn!

Wat mij betreft een van de grootste afknappers van een horloge…

Mee eens maar het valt mij inmiddels niet meer zo op. Was anders geweest als de achtergrond wit was geweest denk ik.
IWC maakt zo nu en dan *kuch * wel eens een *kuch * designfoutje.

2 likes

Dat doen ze gelukkig allemaal, het zijn net mensen. :wink:

Vraag: in het verleden maakte ik nog wel eens gebruik van het programma ‘date your IWC’. Door de serienummers van het huis en het uurwerk in te vullen, kreeg je de jaartallen van productie van beiden te zien zodat je kreeg te weten of het uurwerk bij het huis hoorde. Dit programma krijg ik nu niet meer werkend. Is er een alternatief daarvoor gekomen of heeft iemand tips om het programma werkend te krijgen? Ik hoor het graag.

Zal wel geld gaan kosten misschien???

Er wordt geen geld gevraagd :grinning:

Ik zou het even navragen op het forum van IWC zelf.

Daar staat de vraag ook :+1:

1 like

Mijn IWC Portuguese Chrono Classic Laureus edition :sunglasses:

21 likes

Bewust gekozen voor de dichte achterkant? Ik zou zelf zeker voor een versie met open achterkant gekozen hebben.

Beide zijn mooi. Al mijn horloges hebben een dichte achterkant. Ik vond die Laureus blauw heel mooi met de rode accenten op de wijzer en wijzerplaat. Een horloge met een verhaal.

2 likes

Kim kan mooi aanschuiven in dit topic met z’n mooie Portofino