IWC only (Deel 1)

Nog even wat onderzoek gedaan, blijkt dus een JLC megaquartz in te zitten. Dus echt een serieus quartz werkje.

Schitterende aquatimer! Helaas ferm aan de prijs… :disappointed_relieved:

1 like

Super! Mmmmm :thinking: mijn Wittnauer SuperCompressor hiervoor verkopen?

Welk type is het?


Al bijna twee weken om mijn pols!

14 likes

Een 812 AD :slight_smile:

Prachtige horloges! Maar erg groot zo te zien. Of zijn het smalle polsjes :grin:

1 like

Slechte hoek voor een foto en idd max maat voor mijn pols

25 likes

Pff, ik zit hier meestal wat te lurken (eindelijk maar eens account aangemaakt), maar die hele garantie gemist. Ik heb zelf o.a. een Le Petit Prince Pilot van uit Feb 2018, die kan dus nog mooi mee voor de garantie :slight_smile:

1 like

Indien er nog gegadigden zijn voor nieuwe bandjes voor Portugieser Chrono en 2000, Ing 766 etc, hierbij linkje naar een advertentie van mij waar ik er een aantal aanbied. Ook bandjes voor de 812 AD, niet daar nog toegevoegd als foto. http://link.marktplaats.nl/m1502665816?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Voor het eerst eens een ander bandje aan m’n portugieser gezet; een blauw cordura bandje om precies te zijn. Alhoewel ik het originele bandje wel het mooiste vind, denk ik, vind ik dit wel grappig eigenlijk. Het geeft een eens sportievere look aan het geheel. Het bandje moet alleen nog even iets minder stug worden.

23 likes

Staat 'm niet verkeerd !

`bijna een Bucherer editie :wink:

Ik moest even zoeken naar dat bandje, maar dat is ook wel een mooie :slight_smile:

Man, wat een pracht horloge is dat zeg.:heart_eyes:

1 like

Nou, de garantie heb ik binnen. Ze hebben hem verlengd tot 2028 zelfs, wat totaal 10 jaar betekent. Top dus.

Mochten mensen de Pilot Le Petit Prince op een Nato hebben, houd ik mij aanbevolen voor de plaatjes. Zit er ook over te denken voor de zomer.

2 likes

Ook hier een fijn weekend gewenst

9 likes

Lekker toch? Goed bezig daar bij IWC. :+1:

Zeker fijn om die garantie te hebben, al is de kans dat je hem nodig zal hebben niet zo groot…De meeste hier op het forum zullen wel netjes met die horloges om gaan toch?

n Plaatje :ok_hand:

18 likes