IWC Spitfire Mark XVI

Tijd voor weer wat afwisseling :slight_smile:
Te koop of te ruil ( ruilwaarde 2500 euro )
Conditie
Zo goed als nieuw
Excuses voor de foto’s maar krijg ze niet beter op mijn mobiel.

Merk en model: IWC Mark XVI Spitfire ( compleet )
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2011
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024 ( HF Handaufzug )
Factuur en/of certificaat: garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, papieren, catalogus jaar, extra bandjes
Verzendkosten of afgehaald: liever ftf maar verzenden mogelijk ( op te halen in Leiden of in overleg in Utrecht )
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat en loopt erg nauwkeurig
Servicehistorie onbekend
Soort uurwerk en kaliber : Calibre [IWC 30110] → [ETA 2892/A2]

Met extra straps, Milanese en oorspronkelijke alligatorband en 2 x RIOS die nog wel ok.
Catalogus van het jaar waarin deze IWC is gemaakt.
Enkel interesse in ruil met een Breitling Chonomat of Tudor ( al het andere misschien mits mijn smaak )

Zie ook mijn andere advertentie. Eventueel samen te ruil.

Vraagprijs: 2400 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

Up leuke ruil altijd welkom

2 likes

Smerig bod wordt overwogen

Niemand wat leuks te ruil?

1 like

up op deze zonnige dinsdag

1 like

Smerig bod niet meer van toepassing wel een leuke ruil :slight_smile:

up in dit zonnige weekend, niemand een leuke ruil ?

2300 euro lager gaat hij niet worden. Alleen deze week nog daarna wordt hij ingeruild samen met de Tag Heuer…

1 like

Up op deze zonnige wonsdag en nu ik nog nuchter ben voor 4 oktober in Leiden

Laatste kans anders wordt hij dit weekend ingeruild.