Jacksontse betrouwbaar?

Heeft er iemand ervaring met www.jacksontse.com ?

Mijn interesse gaat uit naar deze horloge: http://www.jacksontse.com/new/product-page.php?product_id=391
Nu vroeg ik mij af of deze verkoper betrouwbaar is, wat de importkosten zijn en de levertermijn? Heeft iemand hier ervaring mee?

Via de zoekfunctie vond ik al dat manbushijie een betrouwbare verkoper is, maar de horloge is daar duurder.

Alvast bedankt,
Steven

Heb je al een account aangemaakt bij Manbushije? Als je dat namelijk doet gaat er gelijk een flinke korting af.

Mijn ervaringen met Manbushije zijn heel goed, levering binnen 2 weken en importkosten zijn gerelateerd aan de prijs van het horloge, dus voor dit soort horloges minimaal.

Eric

Hoeveel zijn deze importkosten doorgaans?

Een account had ik reeds aangemaakt, toch bedankt voor de tip. Dit is inderdaad een fikse korting!

Steven

Hou rekening met 21% over de prijs die als waarde vermeld wordt, dus dat zal niet meer dan € 21,00 bedragen? Daarnaast de handlingkosten, rond € 12,00.

Zoek eens op Google, er zijn in Nederland ook een paar online winkels die deze merken verkopen, scheelt wellicht een hoop rompslomp.

Succes ermee!

Eric