Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Morgen nog eens de master control reeks passen. Ik twijfel tussen de date en calendar.
Bij de Calendar krijg ik (naast een leuke korting) een watchwinder erbij (wat geen overbodige luxe is).

afbeelding

26 likes

Lastige keuze maar ik zou je keuze niet baseren op bijkomstige voordelen maar op de oorspronkelijke reden wat je er mooi aan vindt :sweat_smile: Succes!

4 likes

Inderdaad! Voorkeur gaat dan momenteel ook uit naar de date. Zeker gezien het vooral voor de gekledere momenten moet dienen en simpel dan beter is :slight_smile:

1 like

Ik vind de Date ook cleaner en mooier zelf maar weet niet of dit in de praktijk wat saai wordt na een tijdje in bezit (had er bijna een gekocht). Maar goed je geeft al aan voor de afwisseling bij meer gedressede outfits.

1 like

De Date is altijd een van mijn favorieten geweest. Nog steeds eigenlijk.

Mocht je voor de Calendar gaan dan kan je mss is kijken naar de zeldzame (35 stuks) die hier in het blauwe staat. :wink:

Is iets in rose dan niet geschikter? Voor gewoon dragen vind ik de calendar veel mooier maar hij is te casual als dresser. Dat geldt wat mij betreft ook voor de date in staal…:grimacing::sweat_smile:

allen prachtig, maar die onderste is gewoon subliem !

Gekleder is voor mij > chino, hemd en blazer. Geen tuxedo event :slight_smile:

2 likes

Potverdorie wat een beauty!!

1 like

Een levendige wijzerplaat!


De groene had ook leuk geweest qua match.

20 likes

De Calendar! Al kun je hier geen foute keuze in maken eigenlijk.

1 like

Nou idd zeg :heart_eyes:

30 likes

Op jouw foto’s is hij een stuk minder paars, zo vind ik hem echt prachtig!

Wordt het kleur soms paars of ligt dat aan de foto’s?

Toch wel leuk die zichtbodem!

Ook even rechtop:

15 likes

Bij een wat donkerdere setting wordt hij idd paars :slight_smile:

2 likes

hele mooie combi met die band

1 like

De twee master control versies vielen alvast uit de boot. Nu is de ultra thin een zeer grote kandidaat!

Zat super comfortabel en met nieuw binnenwerk 70h gangreserve.


16 likes

En dan ook de witte versie?

1 like

Ja deze aan mijn pols bij de blauwe valt de maanfase niet zo goed op.

2 likes