Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

De Jagers bij elkaar…

38 likes

Lekker kwartetje hoor

3 likes

Nog iemand die van zijn Reverso Tribute af wil?

(Tribute to 1931 zou helemaal top zijn…)

3 likes

Ooeeww die chrono vind ik zo gaaf! Die zie je nooit.

1 like

Die is overcompleet. Als je interesse hebt stuur mij dan een PB.
De getoonde opberg doos is niet te koop

1 like

Momenteel wat anders op het oog, maar anders…!

De kleur is echt prachtig in alle soorten licht

19 likes

Blijft een bom van een Reverso deze. Als ze die ooit opnieuw uitbrengen met de huidige Tribute kast met de gebogen lugs, dan sta ik vooraan in de rij :wink:

2 likes

Jaa echt super! Ik heb de Tribute Duoface twee keer met slecht licht gezien en toen was ik niet overtuigd. Maar nu ik de hour markers en hands zo heb zien shinen als diamantjes… :smiling_face_with_three_hearts:

Nu moet ik alleen die groene nog eens zien in het echt om het zeker te weten :smile:

3 likes

Je vergeet nog n kleur… :red_square:

Of ga je voor duoface?

Vandaag nog maar eens de GT om, binnenkort in het blauwe deel want ik ga voor een duo face :sunglasses:

15 likes

Die rode is iets too much voor mij :smile: Ik heb al besloten en de bestelling is geplaatst… het wordt de blauwe :hear_no_evil: Can’t wait!

Ik kan overigens nergens vinden wat de strap size is van de Reverso Tribute Small Seconds! 20mm? 19mm? De strapmasters hier zullen dat vast wel weten.

1 like

20mm! Lekker handig.

2 likes

Super om te horen! Ga ik vast wat extra’s bestellen :smile: Thanks voor de snelle reactie trouwens. Een vriend van me heeft de groene besteld en we wisten het beide niet :see_no_evil:

2 likes

Mooi! Duo? Of the classic one?
Blauw ook gepast.

1 like

Leuk vooruitzicht!
JLC zet de maat ook in de band.


Ik zit ook nog weleens te dubben over een lichtblauwe Molequin. Lijkt me een frisse combi voor in het voorjaar.

1 like

Hah leuk dat jullie dat samen hebben! Ook leuk om toch allebei een ander kleurtje te nemen. Die duo-fotos zien we hier graag verschijnen.

1 like

De Monoface :slight_smile: Eerst dacht ik dat ik alleen maar de Duoface wilde, maar ik zou toch 90% van de tijd de blauwe dial gebruike en de Monoface is iets kleiner en dunner en daardoor wat subtieler.

Ik denk zeker dat dat mooi staat ja! Ik ga zelf de Hodinkee strap nemen die ik op m’n Portugieser al heb. Zo mooi staat die en hele fijne kwaliteit.

Die gaat er zeker komen :smile:

2 likes

Incoming!

Perpetual Calendar Memovox in witgoud:

46 likes

Je wilt uitdunnen, maar je blijft bij kopen…

Maar ja erg gaaf horloge!

1 like