Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 2)

Eerlijk gezegd nooit, de stalen band ligt in de kluis niets te doen. Het rubber staat in mijn optiek mooier en draagt lekkerder, zeker als het wat warmer is.

1 like

Waar was dit ?

Het lijkt er nu op dat die bandjes makkelijker te verwisselen zijn. Heb jij nog gezien hoe dat werkt?

Nog een paar foto’s… Dit is trouwens géén eigen materiaal… Zoals gezegd is mijn exemplaar onderweg en heb ik 'm nog niet in mijn handen gehad

17 likes

10 likes

Gaaf ding. Prachtige ingetogen kleur groen.

1 like

Ze zijn niet heel makkelijk te vinden (ltd 250 pieces en die waren snel op destijds ) Staan er nu toevallig twee op C24 (dik boven toch al forse list) en release van de rose gouden met zwarte plaat heeft de aandacht voor de stalen weer aangewakkerd. Maar zoals met bijna alle limited JLC releases zal dat vermoedelijk komende jaren wel afnemen en worden ze stuk goedkoper. Is ook even de vraag wat de twee nieuwe blauwe Masters gaan doen, dat zijn qua looks natuurkijk afstammelingen van die eerste blauwe Memovox Timer.

1 like

Vind de groene Polaris zeker geslaagd. Misschien volgende release roségouden kast, bruine plaat en band ? Aquanautkiller !

1 like

De no date vindt ik persoonlijk de mooiste. De wijzerplaat is zeer mooi en geen onderbreking van datumvenster. Draagt als 41mm maar wel goed plat, lijkt op foto’s altijd zo’n kast. Wat ik erg mooi vindt is dat de kast op slecht enkele randjes na (op lugs en bezel) volledig geborsteld is hierdoor mooi ingetogen. Draagt werkelijk top.

2 likes

Ze hadden beter de kast dicht kunnen laten. Enige nadeel dat kleine uurwerk

1 like

10 likes

25 likes

Heel mooi de no date, verdeling 3, 6, 9, en 12 vindt ik beter als bij de date. Nog mooier bij deze kast is een lederen band😋

1 like

17 likes

23 likes

Heel mooi horloge! En de open achterzijde is echt een verbetering tov de huidige date. Zwart.

1 like

Ben jij 1 van de 100 online kopers? :sunglasses:

Van harte alvast!

1 like

13 likes

Deze krijgt te weinig draagtijd…. :thinking:

@tompj wat trok jou over de streep om ‘m te laten gaan? :scream:

Misschien nog wat stukken eruit en dan een upgrade naar een perpetual calendar. 🫣

24 likes

Zou je hem dan meer dragen denk je? Uiteindelijk is’t hetzelfde horloge met meer subdials :thinking:

En bijvoorbeeld de Polaris Perpetual?

1 like