Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Dat doe je goed; maximaal genieten!

1 like

Maar ja, er kriebelt altijd wel iets natuurlijk…:tired_face:

1 like

Kans is groot dat het gewoon blijft kriebelen. :roll_eyes:

1 like

Ja …

Bij vrienden op bezoek. Even “een kleine selectie” :smile: showen hier.

33 likes

Het blijft een feest om deze thread door te kijken, én er in te posten! Helaas heeft de mijne geen quickset…

20 likes

Knappe combo!

Vandaag, gewoon bij de spiekerbox en peauleau:

24 likes

Geen idee wat je er nu precies bij aan hebt,… klinkt als carnaval kleding,… maakt ook eigenlijk niet uit die Jaeger past overal bij.

4 likes

Vandaag in het centrum van Salzburg. Om ook eens een andere JLC te tonen dan die van @tompj Wel super irritant dat ze de tijdringen niet even netjes uitlijnen. Gewoon op de 12 svp, NIET ernaast!

9 likes

Ik vind die Polaris met blauwe bezel echt om te watertanden. De prijs valt me ook niet tegen. Kan er weer eentje onder aan het lijstje bijgeschreven worden :wave:

3 likes

Mooi!

19 likes

Mooi man. Op rubber kan ook prima. Ik wil opzich wel een blauwe wijzerplaat met een bruine band. Een echte JLC lijkt me top.

3 likes

Dat ziet er kansloos uit inderdaad!! Wat een desinteresse…hup uit de kluis, in de etalage en klaar ermee!

Vingers op het glas? Datum niet goed? Niet goed uitgelijnd? “Jammer dan” lijkt het gemiddelde winkelpersoneel te denken… (of erger nog, “op de kop” in de etalage, aantal x gezien)

1 like

En de laatste van mijn horlogemakker even showen hier. Jammer dat ik geen foto van de Duomètre à Chronographe heb gemaakt, waardoor jullie het met deze moeten doen.

17 likes

Zou deze hetzelfde uurwerk hebben als deze vacheron en deze audemars piquet? Zelfde complicaties op dezelfde plek?

Wat een gaaf ding. Deze in witgoed met grijze plaat is ook mooi.

1 like

Ik laat ze maar komen. Vandaag op een bruine band:

23 likes

Prima en heel mooi! :ok_hand:

1 like

Dat blijft een prachtig model. Waarom heb je gekozen voor de zwarte dial? Ik ben er zelf nog niet over uit welke ik mooier vind.

2 likes