Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Elke keer als ik hem zie twijfel ik. Ik draag niet snel echt dress maar ik vind hem prachtig🤔

Ik merk dat ik toch neig naar de minder mainstream want de nieuwe sub nagenoeg niet gedragen nog. Op dit moment in afwisseling de milgauss en de iwc Portugieser 7 days.
Food for Thought!

2 likes

Gekozen voor de zwarte want die vind eenvoudigweg het mooist. De zilverwitte vind ik overigens ook prachtig.

Met de Milgauss heb je al een sportieveling, dus je kunt uiteraard ook gaan voor twee ’dressers’ en één sporthorloge.

1 like

De iwc zit er ook wel tussenin vermoed ik. Zelfde geldt voor de milgauss. Beide business casual. Ik vind de jlc wel echt dress maar in ieder geval heel mooi!

1 like

23 likes

Idd ook erg mooi!

@Vespaed wel grappig hoe het idd verschilt per persoon. Zo vind ik de Mut juist redelijk casual. :slight_smile: :+1:

3 likes

Dat is echt een fantastisch je ne sais quoi horloge. Een automaat, vermomd als een quartz. Briljant!

1 like

Kan ik me wel voorstellen. In mijn huidige collectie zou hij het meeste dress zijn. Eigenlijk moet een ieder natuurlijk zelf weten wat ze wanneer dragen.

Ik vind de true seconds ook heel mooi. Jaeger maakt veel moois!

3 likes

Nog eentje dan, deze week met veel plezier om de pols. De indexen spelen echt heel fraai met de lichtinval.

23 likes

Erg fraaie JLC.

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Iemand hier eigenlijk met een Reverso duoface of de Tribute in het blauw? :drooling_face:

Draagt een haartje kleiner dan het lijkt op deze foto.

18 likes

Pareltje hoor dit! De gentlemen’s keuze wat mij betreft!

Net dit filmpje bekeken en de liefde voor een Reverso is weer aangewakkerd! Op die bruine strap zeker niet mis als casual chique horloge. Ooit komt er een JLC als laatste aanwinst (veel beter wordt het niet, behalve Lange maar dat zal altijd wel buiten mijn portefeuille blijven vrees ik), wie weet wel een reverso :smiley:

8 likes

Vandaag weer de Deep Sea om.

Toch wel erg lekker!

.

22 likes

Dit bandje is ook niet verkeerd, maar ben denk toch te veel de originele en die ‘braided’ nato gewend.
Iig een mooi moment om vanavond weer eens om te doen. :+1:

2 likes

Heb je een foto van de braided nato?

Uiteraard, heb je volgens mij al eens gezien. Voor mij iig de mooiste combinatie (tot nu toe).

20 likes

Met deze en een El primero is een speedy ook echt wel overbodig wat mij betreft

3 likes

Vind ik ook!!
Al die horloges wat moet je ermee, beter hoe kom je er van af!?

Gewoon lekker die FOIS kopen!

2 likes