Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Wacht maar tot we je over een paar jaar bij een of ander obscuur sbs6 programma over hoarders zien :smile:

2 likes

Tot nu toe heb ik nog enkele vrienden die me hebben kunnen weerhouden/beschermen.
Zit tegenwoordig ook al ‘aan de Instagram’, dus wie weet,… :grimacing:

1 like

Ah zeker nou herken ik hem. soort van perlon!

mooi!

1 like

Yep, dat is het idd perlon,… al die namen tegenwoordig of ik begin gewoon oud te worden. :wink:

1 like

klopt ook wel hoor, dat is ook de reden dat ik afgelopen maandag (nog) niet de trekker heb overgehaald …
de JLC en de speedmaster hebben inderdaad iets identieks en dan is de speedmaster echt wel gaaf, maar kan toch niet tippen aan de jlc… :slight_smile:

4 likes

Helemaal mee eens, als ik zou moeten kiezen dan heeft hier ook de JLC de voorkeur.
Ga de Omega waarschijnlijk op staal dragen en dat maakt voor mij het verschil.

1 like

Ik kan je onder ‘bidle’ niet vinden

2 likes

Instagram, klopt een andere Bidle was me voor.
Daar is Bidleïcious,… enkel pakt die de ‘trauma’ niet dus bidleicious. Geen idee hoe ik een directe link plaats.

2 likes

Al gevonden

2 likes

Ja, zag het!

1 like

Check! :v:

1 like

21 likes

De perfecte dresser naar mijn idee:

35 likes

Heel mooi idd!! :ok_hand:

22 likes

23 likes

31 likes

Ha het is dit filmpje die mn intresse voor de reverso heeft gewekt.

Maar zo’n rechthoek moet je toch eerst es aan de pols zien. Ik ben er enorm door gefascineerd geraakt. Het draaibare klokje, het verhaal erachter en de looks.

Een klassieker maar eigenlijk oorspronkelijk geen dresser. Die bruine wat geleefde band doet t m.

Ik ga m maar es passen denk ik. Kan meteen nay zijn ook hoor. En dan de maat… met mn 18cm pols medium? Of toch large? Verhoudingen medium lijken toch meer te kloppen.

Ik ben benieuwd

1 like

Naast je zwarte 7-days iwc vind ik ze toch wel gelijkaardig hoor. Zouden die 2 dan niet overlappen in je collectie?

Blijf dit toch wel een heel gaaf horloge vinden!

1 like