Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Ik blijf hem geweldig vinden en zeker met de verschillende lichtinvallen.

21 likes

Een Beauty.

Plaatje van het net!

Vind zo een master control niet eens zo heel slecht staan op een nato…

6 likes

:tired_face:

7 likes

Je moet toch wat om zo een JLC wat mindee dressy te maken :frowning:

Dat heb ik opgelost met een bandje van Bulang.

16 likes

Draagt top en naar mijn idee een vd mooiste dressers…

23 likes

Erg mooi inderdaad. :+1:

1 like

Na m’n MUT Moon zwart heb ik heb het Jaeger-virus flink te pakken. Om het eens over een geheel andere boeg te gooien zit ik te gluren naar deze Reverso. Is de Tribute to Small Seconds uit 2018. Uiteraard eerst passen - maar wat vinden jullie hier van?

27 likes

Als je mooi vind gewoon doen, voor mij is classic tijdloos,model die nooit uit de mode.

Ik ben fan van de Reverso en heb deze ook omgehad. Erg mooi, maar dan moet je hem wel voor een goed prijsje vinden. Hij zit qua prijs namelijk dichtbij een Duoface en dat vind ik toch een mooier horloge dan de Tribute.

1 like

Eens ja. Duoface is wel groter. Maar voor relatief weinig meer natuurlijk twee gezichten. Heb je ze allebei gepast?

1 like

Mooi! Zeker eens passen!

Ik heb ze beide gepast, alleen niet naast elkaar! Je hebt de duoface overigens ook in een medium variant, in plaats van de large. Hier een medium duoface (jaren ‘90) in gouden uitvoering op mijn kleine polsen.

11 likes

Mooi, mij staan ze helaas niet. Van de Reverso’s vind ik de tribute 1931 uit 2012 het mooist.

Hier een leuk leesvoer;

7 likes

Na enkele jaren afwezigheid weer een jlc in mijn collectie. Een voor mij ideale mix van casual chique. Perfecte maat met 40mm en een mooie présence!

37 likes

Mooie keuze weer!!
Geniet er van en dat die maar lang mag blijven.

1 like

Prachtig horloge @Vespaed. Geniet ervan zolang als het mag duren :muscle:

1 like

Mooi. Op blauwe croco kleurt ie nog mooier denk ik.

1 like

De Grande Taille

26 likes