Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Schitterende detailfoto’s.
Bedankt voor het delen.

1 like

21 likes

Mooie foto’s en de afwerking van de voorkant is erg mooi!!

1 like

Schitterende details! De wijzerplaat heeft iets GS-achtigs maar met net wat meer karakter :blush: en die true second complicatie blijft een weinig gezien iets. Leuk!

1 like

Al 7 dagen niks??

Plaatje dan maar:

25 likes

Hoppa! Dan meteen maar twee…

Kun je de zwarte zijde een andere tijd instellen dan de witte zijde?

Heb je eigenlijk wel héél veel value fout money, 2 horloges voor de prijs van 1

Yep

9 likes

Altijd wat moeilijk die kastvorm voor mezelf. Maar wat een heerlijk ding. Aan beide kanten.

1 like

Heel heel mooi…

“Ik” ben ook op zoek naar een Grande Taille Duo / Night & Day

Nog tips voor goede (2e hands) aanbieders

Dit kunststukje zit een beetje op de wip bij me.

20 likes

For what is worth, I like it!

1 like

Ik zou hem dan gelijk weg doen. :+1:
De wijzerplaat is gewoon niet in balans.

1 like

Bij twijfel weg ja. Te veel geld dat je ook voor iets anders kunt gebruiken zonder dat het ook nog knaagt.

Het gaat niet altijd alleen om ‘balans’ hè…

1 like

Misschien wil ik wel een Ultraman terug of zo…:wink::wink:

1 like

Master Moon had ik je voor gek verklaard… met Geografique snap ik het eerlijk gezegd weer wel… Moon paar maanden mogen dragen… en die was heerlijk… Geo is het gewoon voor mij niet… te “lomp” te “druk” en Geo vind ik een mindere complicatie (ook al is het knap)

:star_struck::star_struck: Prachtig!
Toen ik begon met horloge-verslaving, Was een Reverso voor mij de ultieme grail. Inmiddels is mijn collectie een hele andere kant opgedreven… :blush:
Grappig dat jij dit je ultieme dresser noemt. Terwijl het horloge in de 30’er jaren ontwikkeld is als (polo)sporthorloge.

1 like

Dat lijkt me nu een uitstekend idee :grin:

Jaaaaa absoluut… en mooi stukje historie…

En leg voor de leuk de Reverso eens naast de Carrier Tank Basculante… dan ga je de Reverso en zijn verfijnde techniek, systeem en wijzerplaat nog meer waarderen!

Klopt, maar vond het wel een nette manier om aan te geven wat ik van het horloge van vind. De ‘gradatie‘ voegt dan niet veel meer toe. :wink:

1 like