Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

18 likes

Beetje aan het knutselen geweest van het weekend…

9 likes

Vandaag weer eens de Ultra thin Moon om, wat een heerlijk draagbaar horloge blijft dit.

33 likes

19 likes

Eén van mijn 3 JLC’s, een boutique edition, maar 35 stuks wereldwijd gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee moet. Ofwel de deur uit ofwel naar JLC voor een service beurt.
Ben 3de eigenaar, heb ze al verschillende jaren maar heb ze nooit gedragen.
Zonde, maar eigenlijk ook weer niet. Het is toch wel iets speciaals puur als hebbeding.


24 likes

Als je hem niet draagt, zou ik hem weg doen. Vind je hem wel erg mooi?

Vind hem wel strak !

Prachtig horloge!

Ja absoluut, ik vind het horloge prachtig!!
Bovendien, Ik heb het met veel moeite kunnen bemachtigen.
Maar ik heb een collectie van +20 horloges en om één of andere reden geraakt deze beauty niet aan mijn pols. Gek, en ik besef het tenvolle. Waarom iets kopen en het dan niet dragen?? Absurd eigenlijk…heb ik zelf ook geen antwoord op. Desalniettemin is het een horloge dat me erg bevalt.

3 likes

Bij 20+ horloges zou ik hem gewoon houden. Zeker als je hem zo mooi vind. :+1:

2 likes

En geen ‘gevoel’ erbij…verkopen! :wink:

Ik zou een andere band proberen. Ik denk dat het horloge dan ineens veel mooier uit komt.

5 likes

Mooi die strap ook erbij!

1 like

haha, grappig… vind die strap zelf juist wel cool :slight_smile:

1 like

Serieus? Het horloge heeft een erg ingetogen kleur. Het bandje leidt voor mij erg af van het horloge en maakt de wijzerplaat nogal vlak.

5 likes

Gister gepast…

6 likes

10 likes

haha ja! ik zeg niet dat ik er verstand van heb hoor haha. Misschien heb je gelijk, is wel grappig wat een strap met een horloge kan doen!

Deze GS is nog mooier met het Hodinkee bandje: https://www.hodinkee.com/articles/grand-seiko-sbgk005-review

1 like

De foto’s zijn erg ‘strak’ met zonlicht, hier een foto tijdens het ‘gouden kwartiertje’.

9 likes

Ik ben het met @tompj eens. Ik vind het horloge top, maar de band helemaal flop. Dat matte lichtgrijze doet me denken aan de Cayenne coupe die ik laatst zag rijden. Prima in metallic zwart, blauw, whatever, maar niet in lichtgrijs. terwijl de wijzerplaat en horloge top zijn. Voor mij zou een ander bandje het horloge helemaal af maken.

1 like