Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Wel een mooi dilemma :grinning:

2 likes

Absoluut! Je hoort me ook zeker niet klagen, ben dankbaar zulke horloges te hebben. Maar of het de keuze makkelijker maakt? :thinking::wink:

3 likes

Ik zie het dilemma en je horloges neigen naar de dressy side. De rolex explorer is er uiteindelijk uit gegaan voor “dressyness”.
Waarom overweeg je hem niet in te ruilen voor een JLC reverso? Das dressy naar moderne maatstaven EN een bonafide sportswatch (DE Polo watch!). Je hebt er nu eentje met okerrode dial…een beauty en geen overlap qua kleur en kastvorm met de rest van je collectie

1 like

Vandaag:

30 likes

Pfffff is en blijft een schoonheid !!

1 like

Heel mooi! Draagt hij groot/klein?

1 like

39mm. Voor een moderne dresser heel fijn. Hij draagt ook als een 39mm eigenlijk. Precies goed wat mij betreft.

2 likes

Heb jij rond 17cm polsen?

Zoiets denk ik.

Even een slagje sportiever gemaakt met een bruine croco. Wat vinden jullie?

15 likes

Prachtig . Met zwart iets mooier maar ja vind hem sowieso prachtig

1 like

Zelfs op een nato blijft ie fantastisch! :wink:
Hij blijft zo nog steeds wel vrij “dressy” ogen
Mocht ik zelf ooit in de heugelijke situatie terechtkomen dat ik er eentje kan aanschaffen dan zou ik hem wel eens op grijze suède band proberen.

1 like

Da’s gewaagd, maar best een leuke poging waard.

Ik heb wel eens gedacht aan een beetje donkergrijze croco.

Persoonlijk vind ik zwart mooier. Denk dat t een suède band deze prachthorloge ook mooi zal staan in bijv een lichte tint of donkerblauw.

1 like

Ik twijfel een beetje, maar op een of andere manier laat contrast met het bruin de zwarte plaat mooi uitkomen.

10 likes

Bruin staat de JLC erg goed, de zwarte band is ook goed.
Maar zoals je al zelf zegt “Contrast met het bruin de zwarte plaat mooi uitkomen”.
Mijn inziens staat de JLC meerdere banden, bijv. de kleur van de indices en wijzers.
Succes met uitproberen.

2 likes

Kom eens op jongens met die JLC’s! Ik doe zo mijn best hier.

11 likes

Nou vooruit dan omdat je het vraagt … :smiley:

:beers:

38 likes

Kijk, da’s lief. Wat een prachtig ding!

1 like

We moeten toch wat om Jaeger LeCoultre hier beter te vertegenwoordigen!
Na de zoveelste Rolex en Speedmaster :wink:

22 likes