Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Ga je het doen?

Ik moet het even laten bezinken. 4 maanden wachttijd als ik de trekker overhaal… net nog in de zomer :sweat_smile:

1 like

Dilemma’s :grin:

3 likes

Die sd is toch 43mm dacht ik? Tov 42 vd JLC?

Maar 4 maanden wachttijd? Pfff. Moet je snel zijn als je m nog ergens in de zomer wil dragen. :sunglasses:

Yes!

Yes! :grimacing:

1 like

Hoe kan t dan dat je die hebt kunnen…

Laat maar t vrijdag middag…

Deze was al ‘gereserveerd in afwachting van afhalen’ zeker , maar passen geen probleem?

1 like

Nee gewoon te koop. Maar door teveel handen gegaan. Dat kon je zien. Dan wil ik een nieuwe.

2 likes

Ga je nu zelfs op JLC hameren als je moet wachten :joy:

You don’t buy a Jaeger for yourself, you merely look after it for the next generation! Toch?! … o wacht dat was dat andere merk… iets met een P geloof ik :sweat_smile::joy::joy:


Hoop toch dat deze het tot mij redt ooit!!:crazy_face:

(@tompj zoals beloofd een plaatje)

28 likes

Man, dat is een knap horloge!

1 like

Wooww! :star_struck:

Heel mooi!

1 like

Zeker eentje die generaties lang mag blijven! :wink:

1 like

Nee hoor.

Had alleen niet verwacht dat t bij JLC 4 maanden zou duren. :rofl:

Tegenwoordig standaard bij alle dure merken.

Duurdere ALS horloges zijn op bestelling only
Rolex is niet verkrijgbaar
JLC is next

4 likes

Misschien wel tactisch. Hopen dat ik het winkelmodel koop… Blijkt de bestelling na een maand binnen te komen :nerd_face:

1 like

Ook zoals andere dure merken :stuck_out_tongue:.

Maar t door veel handen gegaan komt me wel bekend voor. Dat heb ik met de El Primero gehad. Duurde toen 6 weken icm t kortere bandje wat besteld moest worden.

Dat vond ik toen al lang duren.

Daarom heb ik ook bij zowat alle grote merken de regel: of direct aftikken op voorraad of de garantie binnen 3 maanden levering desnoods met aanbetaling. Niet binnen 3 maanden geleverd mag je t houden en ik mijn geld terug.

Dat t bij kleine bedrijven wat langer kan duren prima. Maar een bedrijf dat 100k en een meervoud aan horloges produceert ga ik niet lang wachten.

Aka met horloges heb ik helaas bijna 0, 0 geduld. Ben ik blij dat ik sommige modellen niet mooi vind :kissing_heart:

3 likes

Wauw… schitterend.

1 like

Het bijbehorende filmpje maakt de nieuwe Reverso nog mooier.

https://www.youtube.com/watch?v=tVFy40_W44k&ab_channel=Jaeger-LeCoultre

6 likes

Ja die is echt extreem gaaf ! Hoop dat het JLC een flinke sales boost geeft, verdienen ze big time !

Moest ook echt lachen om deze comment:

“Other brands: So we made the dial green. Beat that.

JLC: hold my 11 complications and 4 faces… “

4 likes

Geweldig! Wat een ongekend gaaf horloge. Hiermee laten ze weer eens zien dat ze ‘the watchmaker’s watchmaker’ zijn. En alles in een relatief compact horloge. Kunst!

2 likes