Het verplichte rijtje:
Te koop : Een erg mooie JLC Master Control Date 176.8.40.S geleverd met doos, handleiding PDF, aankoopbon, echtheidscertificaat Chrono24 en servicebewijs 2022. Zeer mooi en Chique verschijning op leer en ook op de originele stalen JLC band, ik heb het horloge laatst ingeruild en hoewel het een zeer mooi horloge is heb ik gewoon (te)veel horloges binnen mijn collectie en “moet” ik keuze’s maken Het horloge loopt als nieuw (zie timegrapher) uiteraard i.v.m. de recente service en is erg weinig gedragen wat hem is aan te zien, uiteraard zeer lichte gebruik krasjes maar niets noemenswaardig.
Huidige listprijs is : €10.500,- en de extra originele JLC stalen band €1675,- wat de totaalprijs op de €12.175,- brengt.
Merk en model: Jaeger LeCoultre Master Control Date
Diameter: 39mm.
Leeftijd: 2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2024
Factuur en/of certificaat: Factuur, echtheidscertificaat, servicebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, extra stalen JLC band
Verzendkosten of afgehaald: Persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 899
Vraagprijs: €4250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
@Jur is in het bezit van de nodige documenten
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).