Jan de groot stopt ermee

langs deze weg wil ik een ieder bedanken voor het vertrouwen ,die bij mij horloges heeft gekocht,ik stop met de horloge handel blijf echter op dit forum,reden is dat met de betaalbare goedkope oude horloges het aanbod te groot is en er niet meer een boterham uit te halen is,jammer,weet nog niet wat de toekomst voor mij brengt maar ik zie het wel,wens een ieder een super 2008 in ieder geval.

groet jan de groot marktplaats
pajero hier op forum

He Pajero , heel jammer ik kijk wekelijks naar je adv,aanbod veel succes verder

Jammer dat je er mee stopt Jan. Ik heb het afgelopen jaar een paar keer wat bij je gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Ik hoop voor je dat 2008 nieuwe mogelijkheden met zich meebrengt.

Groet,
Marten

Helaas, Jan de Groot / pajero stopt ermee.

Ik heb altijd leuk en goed met je kunnen handelen, succes voor de toekomst (tu)

tja baal er wel van hoor,maar je moet ook leven he,heb nog een restpartij op onze marktplaats al hier staan 200 stuks voor 750 euro,wil ook wel ruilen voor leuke breitling of zo.ik blijf uiteraard mee lezen en lullen
groeten met handen en voeten

Jammer Jan, ik kocht ook alijd met plezier van je, je wist ook wat wel of niet wat voor me was…

Mijn vader heeft ook ooit wat bij je gekocht en was er zeer tevreden over. Jammer dat je stopt, ik keek ook wel eens wat voor aanbod je had, erg leuk en betaalbaar altijd.