Jan_Klaas (JK watchstore)

Hele goede everaring met JK gehad, nog nooit meegemaakt dat iemand zo snel reageerde op mailtjes, dus dat was erg prettig en de aankoop is verder erg soepel verlopen.

een aanrader dus!

1 like

relax Schreef:

Hele goede everaring met JK gehad, nog nooit
meegemaakt dat iemand zo snel reageerde op
mailtjes, dus dat was erg prettig en de aankoop is
verder erg soepel verlopen.

http://img594.imageshack.us/img594/2912/kz0w.jpg

een aanrader dus!

Is een topadres!

Hans

Paar weken geleden een mooie Sub 16610 bij Jan Klaas opgehaald. Zeer correct en snel contact vooraf en aankoop ook soepel verlopen.

Na enkele weken ging mijn voorkeur voor een klok toch naar de SeaDweller 116600. JK benadert en heeft mijn Sub teruggenomen en de nog mooiere SD geleverd.
Is zelfs deze mij komen brengen bij mijn werk in de buurt.
Top JK :+1:

Hier ook een goede ervaring met Jan Klaas. Aardige vent. :+1:

In het voorjaar een Submariner gekocht bij JK Watchstore.

Ben het horloge gaan afhalen in Edam. Geen verkooppraatjes. Behulpzaam & ontspannen.

Beetje verlaat, maar goeie ervaring met JK :thumbsup:

Hmmmm, ik zie nergens een NA-topic van je Marnix :smile:

Ik ben niet zo een plaatjes schieter, maar het was de Omega Spectre. Daar zijn veel mooiere plaatjes en reviews van te vinden, dan ik ooit zou kunnen maken :blush:

Ik heb ook goede ervaringen met JK, reageert idd snel op email zelfs 's avonds laat.
Heb bij hem ter volle tevredenheid een 116613LN ingeruild op een 116600.

Gisteren zeer mooie transactie gedaan met @Jan_Klaas van JK watchstore.
Mooie inruilprijs gekregen voor mijn Omega en prachtige Sub mee naar huis genomen.
Het contact (zowel op voorhand als tijdens de transactie) was zeer correct en aangenaam.
Ik kan JK watchstore alleen maar aanbevelen!

1 like

Gisteren een prachtige sub ceramic gekocht bij JK Watchstore. Vriendelijke man met passie voor horloges! Een aanrader voor iedereen.

Ik schrijf dit namens mijn zoon die een fijne deal heeft kunnen maken met @jan_klaas.
Na gisteren een mailtje te hebben gestuurd kreeg hij dezelfde avond een vriendelijke reactie waarna de deal zo was gemaakt. Na vriendelijk te zijn ontvangen en in alle rust de NA te hebben bekeken werd de deal bezegeld. Hij heeft een fijn gevoel aan de deal overgehouden en het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat er met Jan Klaas een deal gesloten werd.
Voor nu lekker shinen met zijn groene Sub.

.

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Laat ik dit draadje eens tot leven wekken en voor 2021 een ervaring delen:

Jaren geleden ben ik al eens bij @jan_klaas op bezoek geweest, maar ben ik niet tot aankoop overgegaan. Dat had niks met JK te maken, want het contact met JK is structureel goed: snelle reacties, flexibel met het maken van afspraken en vriendelijk, geduldig en kundig tijdens bezichtigingen.

De afgelopen week ben ik voor de tweede keer langsgeweest. Deze keer was ik er snel uit en was de koop snel beklonken. Onder het genot van een kopje koffie heeft JK de band op maat gemaakt, wat uitleg gegeven en ben ik met een gloednieuwe 16570 huiswaarts gegaan. Al met al was het een prettige ervaring!

Vandaag bij @jan_klaas geweest, horloge was exact als beschreven, leuke babbel gehad en warm aanbevolen.

Ook hier een zeer prettige ervaring.

Een klein select groepje handelaren kan je altijd blind op vertrouwen, JK hoort daarbij.

@jan_klaas Graag tot de volgende!