Jasper van marktplaats

Hallo, wie heeft ervaringen of informatie over Jasper die op marktplaats verkoopt.
Alvast bedankt
Webuser

Als je graag een Seiko wilt hebben vraag dan advies aan Robbie (www.monsterwatches.nl) of aan Gerrit Nanne (www.seiko5.nl) zit je altijd goed.

Bij Vreugd2 kun je ook prima terecht.

Gerrit Nanne zit niet op dit forum, dus informatie moet via de mail; hij reageert altijd snel en vriendelijk.

Vreugd2 is wel forumlid.
Ik dus ook.
(we vinden het dus wel belangrijk om mensen van het forum goed te helpen vanwege onze reputatie.)

Ik ben het duurst :wink:
Maar geef een jaar garantie. De meeste automaten worden namelijk niet in NL verkocht, waardoor een beroep op garantie je meestal een fikse discussie bij een Seiko dealer oplevert. OM dat te voorkomen heb ik de garantie overgenomen. Op de modellen die je hier wel kan kopen (Kinetics e.d.) geef ik een Seiko garantiebewijs mee. Daarmee kan je wel bij een Seiko dealer terecht (ze kennen het model en ze hebben de middelen om het uurwerk te maken)

Rob,ik neem aan dat na de garantie periode je een Seiko automaat toch gewoon kan laten repareren via een Seiko juwelier en dat ze daar niet moeilijk over gaan doen ook al heb je hem niet daar gekocht. Ik heb ook gehoord of wel eens gelezen op dit forum dat de juwelier als het gaat om een kinetic deze zelf niet kunnen repareren en terug moeten sturen naar de fabriek.

Hallo mensen, ik heb al informatie gevraagd bij Gerrit Nanne maar deze heeft de Seiko Velatura SRH005P1 (zwart ) niet in voorraad en kan er voorlopig ook niet aankomen en geeft ook maar 1 jaar garantie terwijl Jasper dit horloge wel heeft en 2 jaar garantie geeft en ook aangeeft dat dit fabrieksgarantie is en ik er mee naar elke dealer kan gaan.
Webuser

Ik heb ze zien staan op zijn website leuk horloge.

Klopt, de Velatura komt als je hem nu bij Seiko besteld pas weer April/mei of misschien inmiddels zelfs alweer later.

Tuurlijk, niet onder service meer natuurlijk. Een kinetec zullen ze ook wel opsturen denk ik, maar die wordt hier verkocht en dus kan er service op gegeven worden.
De automaten hebben een te lage marge, die verkoopt Seiko NL niet omdat een beroep op service de winst in één keer teniet doet.

De SRH005 zou zo’n 600 euro moeten kosten…