Eén van de mooiste Alfa’s ooit gemaakt.
‘Had’ ook goed?
Doen we deze er ook nog bij.
Beiden had je nu nog moeten hebben! Maar dat geldt voor veel meer dingen uit het verleden…
Ik weet het.
Wow !
(het horloge is ook mooi hoor)
Mooi setje
Mijn beste,
De Fiat 500 L in de schaal 1 / 24 van Polistil en een horloge met het embleem van de Fiat 500 club!!
Orologio Signaturis Temporis
Let niet op de (het?) stof
Absoluut. Ook qua rij eigenschappen.
Klopt, ik heb nog een 75 2.0 gehad. Standaard met sper diff. In de basis hetzelfde onderstel. Zo worden ze helaas niet meer gemaakt.
2 japanse topmerken bij elkaar.(eigenlijk 3) Ninja racer is het Tamiya model Kawasaki ZXRR MotoGP Nakano ander is de Kawasaki ZX10R schaal model ,van welk merk weet ik niet meer.
8 jaar lang veel plezier van de ZX10R gehad.
deze heb ik ook nog staan spelen de kleinkinderen mee
Mijn Explorer met een exact model van m’n Porsche en nog wat soortgenoten in wat andere kleuren als achtergrond
Wat verzamel items bij elkaar. Seiko 6138, Parker Jotter en schaalmodel van Volvo 1800S
Hierbij een foto van mijn huidige horloge en een van mijn 1:43 schaalmodellen. Van bijna iedere auto die ik in mijn bezit heb gehad heb ik een schaalmodel.
Nascar @ zolder. En de obligatoire f1 auto’s voor mijn zoon
Het schaalmodel betreft de Jaguar Series II. Mijn (geweeste) exemplaar betreft een Daimler Series III, bouwjaar 1979 (op kenteken in 1980). Er zijn dus wel wat verschillen, maar kniesoor die daarop let. Het schaalmodel had van oorsprong een andere kleur, maar heb ik in de juiste kleur, Tudor White, gespoten.
De P1800S is één van de allermooist ontworpen auto’s ooit. Je ziet ze nog relatief veel rijden!