JustJeroen

Vandaag mijn 116610LN verkocht aan @JustJeroen
Contact was goed en afspraak gezellig, betaling ook goed en netjes geregeld bij de ABN.

Aanrader dus.:+1:

1 like

Ik heb goede ervaring met @JustJeroen. Vandaag mijn Tudor aan hem verkocht. Jeroen is echt een aanwinst voor het forum. Het contact was erg fijn, net als de afspraak zelf. Veel plezier met de Tudor!

Kortom, Jeroen is een topper👍

1 like

Watchpouch verkocht aan @JustJeroen
Vlugge en vriendelijke communicatie met een nog snellere betaling, en nog een leuk gesprek naderhand gehad :+1:
Kortom Alles prima verlopen dus, veel plezier ervan Jeroen!

1 like

Bandje gekocht van Jeroen, @JustJeroen. Prima deal, goede communicatie, terstond verstuurd.
Goed zaken doen met Jeroen :+1:t2::+1:t2:

1 like

Bandje overgenomen van deze topper! Bedankt en wellicht tot de volgende keer

1 like

Leuke deal gemaakt met @JustJeroen :+1:t2::+1:t2:

1 like

leuke deal gemaakt met Jeroen. Nette communicatie, voorwerp zoals omschreven en direct verzonden.

Helemaal top!

1 like

Net deal gemaakt met Jeroen, dikke aanrader. Top afspraak!

1 like

Horloge verkocht aan @JustJeroen.
Prima communicatie en snelle betaling.
Zeker een aanrader :+1:t2:

1 like

Setje Bergeon schroevendraaiers gekocht van @JustJeroen en in goede staat mogen ontvangen. Communicatie was meer dan prima! Snel, vriendelijk en betrouwbaar :ok_hand:

1 like

Vandaag heeft @JustJeroen zijn bestelde tekening opgehaald en met deze is het gezellig zaken doen, hoop dat hij mooi plekje krijgt :wink:

1 like

@JustJeroen heeft een horloge van mij overgenomen. Fijne communicatie en snelle betaling. Bedankt Jeroen!

1 like

Net onder het genot van een biertje een horloge verkocht aan @JustJeroen
Aardige kerel waar je goed zaken mee kunt doen.
Vlotte communicatie en een reëel bod maakte de verkoop op voorhand al een prima deal.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Afgelopen week heb ik een watch-box verkocht aan @JustJeroen. Snelle en correcte communicatie en binnen enkele minuten tot een afspraak gekomen om de watch-box op te sturen. Daarna netjes terugkoppeling gehad dat de box ontvangen is.

Jeroen is een aanrader om zaken mee te doen! :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @JustJeroen. Vriendelijke en vlotte communicatie. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen! :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @JustJeroen.
Fijne communicatie, aanrader!

1 like

Ook hier niets dan lof. Uitstekende communicatie en supersnelle betaling.

5 uit 5 schoenen!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

1 like

Invicta verkocht aan @JustJeroen.

De deal was super snel gesloten net als de betaling die was ook super snel gedaan.

Absoluut een aanrader.
100% Top!

1 like

@JustJeroen is een jong en enthousiast liefhebber. Uiteindelijk liep onze beoogde deal anders dan voorzien, maar beide partijen bleven tevreden achter. Grootste nadeel aan Jeroen is dat 'ie zo f*ckin ver weg woont :slight_smile:

1 like

Topkoper/verkoper! Duidelijke en eerlijke communicatie! Hopelijk tot snel! :pray:

1 like