WristCandy

Een gezellige ontmoeting gehad op een bijzondere locatie en al pratende over mooie horloges een fijne deal gesloten! Aanrader, eerlijk en betrouwbaar!
Bedankt , ben ontzettend blij met mijn NA!

2 likes

Net mijn nieuwe Tudor opgehaald en uiteraard nog wat gekletst over onze horloges. Kortom, een aanrader! Bedankt voor de deal en de koffie :wink:

1 like

Prima deal gehad en gezellig geouwehoert over horloges met Jeroen (en @Motormuis).

Daarom verkoop ik liever op het forum dan bijv. Marktplaats :+1:t4:

2 likes

Anderhalf uur te laat op het werk Maar wel gezellig gekletst. Was van plan om even een bandje op te halen, maar dat even werd wel wat langerā€¦

1 like

Ja, moet je ook niet over je enorme collectie beginnen hahahaha :grin::muscle:

1 like

Zondag een bandje overgenomen en vandaag al binnen. Bandje is nieuwstaat, aanrader dus! :+1:

1 like

Gisteren kwamen ze binnen, de 2 werkelijk prachtige vintage horloges en van Ć©Ć©n daarvan het bijbehorende doosje en papieren. :grin:

Ingeruild op mijn 903ST en we waren er best snel uit. De bijbehorende pegels waren bloedsnel overgemaakt en de gehele communicatie was top! :ok_hand:

1 like

Vandaag heeft Jeroen onder het genot van een kop koffie een Sinn aan mij over gedragen. Het was een leuk gesprek - flipperaars onder elkaar zeg maar :wink: :+1: No-nonsense kerel en een prettige overdracht dus ik raad Jeroen zeker aan!
Tot ziens zou ik zeggen. En nogmaals bedankt voor de Sinn
Groet, Matthijs

1 like

Nou, Jeroen had eens een mooi bandje (heureville) en dat bandje paste mooi op de Mitsukoshi. Jeroen flipperde het horloge (aan mij) en daarna ook maar het bandje, aan mij. Inmiddels heb ik het horloge geflipperd (niet aan Jeroen). En het het bandje nu dus ook weer, aan Jeroen. En zo is de cirkel rond.
Eea ging zoals eerder middels vlotte communicatie en dito afhandeling (beiderzijds uiteraard, it takes 2 to tango), dus daarom een pluim voor Jeroen.

Dank voor t lezen (:stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Zo, de tussenstand is weer gelijk: 2 - 2! Ik kocht er inmiddels twee van Jeroen en hij nu de tweede van mij (na enig aandringen, haha :wink::joy::wink:).

En ja, dan geef je het horloge natuurlijk mee zonder dat het betaald isā€¦ Het was weer een fijn treffen!

1 like

Ho ho, allang onderweg ouwe ondernemert :sunglasses:

Het was positief. als blijk van opgebouwd vertrouwen, bedoeld Jeroen! :slight_smile: Ik heb wel eens begrepen dat in de begintijd van HF het ook zo ging (ā€œcentjes komen wel, ons-kent-onsā€).

Was natuurlijk ook een geintje van mij! Vertrouwen is wederzijds Marco :sunglasses::sunglasses:

1 like

Mooie horlogedoos overgenomen. Werd zelfs persoonlijk door hem afgeleverd! Top service en het was een zeer aangename kennismaking. Nog is bedankt Jeroen en tot de volgende.

2 likes

Band overgenomen, erg netjes gegaan allemaal, hulde!

2 likes

Tooltje overgenomen van Jeroen. Topcommunicatie. En even checken of hij netjes is aangekomen. Dat was zeker zo. Prima!

3 likes

2 weken gelden band overgenomen. Snel en prettige communicatie. Netjes verzonden, erg blij mee!
Dank je Jeroen!!!

2 likes

Opnieuw een horloge van Jeroen overgenomen en wederom een prettige transactie. :+1:
Tot een volgende keer! :grin:

3 likes

Een stoere Hirsch band overgenomen. Korte lijntjes en snel mogen ontvangen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaaršŸ‘!

1 like