WristCandy

De HFLE 2017 nr 84 vlot verkocht. Alweer een leuke deal, tot de volgende keer en nog is merciekes!

1 like

Uitstekende ervaring met de aankoop van een Citizen Aqualand. Duidelijke communicatie, snelle levering, horloge was zoals beschreven. Top

1 like

Vandaag een ruil gedaan.
Leuk gesprek met een lekker bakkie koffie erbij.

Aardige kerel, spontaan en duidelijke communicatie vooraf. De deal was een dag ervoor eigenlijk al beklonken, dat zegt iets over het vertrouwen.

Jeroen bedankt en graag tot ziens!

2 likes

Zojuist een leuk horloge overgenomen, welke me misschien wat gaat helpen aan boord bij de Lufthansa
:blush:
Aansluitend op advies van Jeroen nu een hapje eten in een Fawlty Towers-achtige omgeving, goed eten en we vermaken ons kostelijk.:joy:
Bedankt Jeroen en anytime again!

4 likes

Hier zojuist de snelste deal ooit gemaakt
Heb een watchroll overgenomen, die Jeroen weer via zijn Pa heeft georganiseerd, met twee of drie “heen en weer”-berichtjes, en een betaling, en dat allemaal binnen twee minuten


Sympathiek contact, kan het iedereen aanraden.

Thkz, Jeroen!

1 like

alles hierboven wat positief is, kan ik volledig beamen. Topkerel!

1 like

Heb een aanval gedaan op de snelste deal ooit, een record wat op naam staat van @Don_Martino. De HFLE 2017 is door mij overgenomen van Jeroen. Snelle afhandeling, prettige communicatie en alles vlot en vakkundig verpakt en verzonden. Koffie in Bergen op Zoom wellicht een volgende keer


2 likes

Met mijn bestelling bleek een kleinigheidje aan de hand, reageerde niet alleen met de inmiddels bekende snelheid, hij bood ook een super chique oplossing aan, die niet eens had gehoeven.

Uiterst sympathiek allemaal, en dat is het vermelden alhier meer dan waard!

Thkz Jeroen!

2 likes

latest

3 likes

Zoals iedereen hier ook een prettige ervaring met Jeroen.
Prettige en snelle transactie.
Top.

2 likes

Ik sluit me aan bij de lange rij tevreden klanten hierboven :slight_smile: had een Aerospace EVO in de aanbieding die ik eigenlijk al jaren ‘een keertje’ wilde gaan kopen. Hij leek even verkocht, toen toch niet, en uiteindelijk zijn we een hele goeie deal overeengekomen.

Ter plekke geld overmaken vond Jeroen niet eens nodig; dat kon thuis ook. Top om op deze manier nog in goed vertrouwen met elkaar om te kunnen gaan, en uiteraard even leuk over de horlogeverslaving gekletst. Zeer tevreden.

4 likes

Aangename ontmoeting gehad zaterdag,alles was zoals afgesproken.
Bedankt voor de koffie en het gesprek.

2 likes

SKX setje overgenomen : prettige communicatie, spulletjes dik in orde en snelle verzending. Kortom, top en een aanrader! :+1::+1:

2 likes

Der Jeroen ist ein richtiger Gauner!!!

Hab’ ein Rolex Hulk an Jeroen verkauft, aber was ein Arsch ist er! Zuerst hat er mir fast EUR 7.800 ĂŒberwiesen. Ich hĂ€tte noch gedacht, das stinkt ja ein Bisschen.

Aber: “so weit so gut”, sagen die EnglĂ€nder. Aber was hat er gemacht? Er hat ein bösartiges KriminalbĂŒro eingeschaltet und ihn gesagt mir anzurufen mit der Mitteilung “wir denken, das es hier um ein Vertreten handelt, der Jeroen hat das Geld zurĂŒckgezogen, hol’ der Hulk zurĂŒck”!

Ich bin sehr glĂŒcklich das ich der Hulk nicht schon an dieser Kriminell zugeschickt habe. Unwirklich!

War ich fast betrogen durch diese ScheisshollĂ€nder, oder was? Mensch - was ein Scheisszustand hab’ ich hier. Und die SaugnĂ€pfe von UF haben jeder meiner Kontos auch blokkiert


Niemals, NIEMALS, möchte ich noch mit der Jeroen arbeiten! Aber
 ich feiere schnell Urlaub mit das Geld von die anderen Idioten, der mir Geld fĂŒr derselbe Hulk, die nicht da ist, ĂŒberwiesen haben! :smile:

Mit freundlichen GrĂŒssen
Böse Onkel

18 likes

Super (snelle) deal
 Prachtige horlogebox vrijdag in het blauwe gedeelte en vandaag (zaterdag) al in huis. TU!

2 likes

Mooie deal gesloten van wie ik een horloge heb overgenomen dat bij mn auto past
 Zoals velen al weten is Jeroen een goede, betrouwbare en enthousiaste kerel. Wat ik erg waardeerde is het vertrouwen dat hij ook in mij had ondanks dat ik een onbekende was en via Marktplaats met hem in contact kwam. :+1:

4 likes

Bandje verkocht, soepele transactie en prettig contact. Zo zien we het graag :smile::ok_hand:

2 likes

Gisteren een horloge aangeschaft. Jeroen blijkt een uiterst prettige verkoper: prettig in de omgang, duidelijk en snel maar correct. En ook nog voldoende geduld bij een twijfelkont als ik :wink:

Omdat ik niet in de gelegenheid was om het horloge bij hem op te halen is ie m ook nog speciaal bij me komen brengen. Als dat geen service is! :+1:

1 like

Omega overgenomen. Mooi spul zo’n seamastet met witte wijzerplaat en geblauwde wijzers. Z’n broet motormuis was er ook. Effe een half uurtje gezellig neuzelen over klokjes en nog van alles met een lekkere mok koffie erbij. Jeroen en Hans dank!

1 like

Veel dingen onderling verkocht en tot voor kort altijd met groot plezier. Hoop contact via de app en daarbij veel steun op horloge gebied gehad, echter nu tot twee maal toe een handeling verricht waar ik niet van ben gediend en waarbij ik mij enigzins genaaid voel.

Van de week een Seamaster aan Jeroen verkocht, dit voor een schappelijke “vriendenprijs”. Echter wel met de afspraak dat ik de eerste keus mag bij een verkoop. We kennen immers allemaal Jeroen zijn flipper drang. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag te horen, terwijl het horloge gisteren nog geweldig was, dat het horloge is “weggeven” aan een zwager in India


Wanneer ik Jeroen confronteer met onze afspraak dan is het maar raar en zijn eigendom. Helemaal prima, maar ik ben er klaar mee. Al eens eerder gebeurt bij een Rolex wat over de kop doorging en nu de tweede keer.

Jeroen, succes ermee, maar voor mij is het klaar.

(Deze review zal me niet in dank worden afgenomen. Het interesseert me niet en ik reflecteer hoe de verkoop op mij is overgekomen en mijn ervaring. Ik ga verder niet in op verdere berichten)

7 likes