Jij een horloge en kinderen een wens (ook in 2021)

Echt toppers zijn jullie heren :pray::+1:

1 like

Die van mij komt er ook binnen een paar dagen aan. Wilde het eerder deze week doen, maar redde het niet qua tijd… (horloge uitzoeken, foto’s maken, tekst maken… :grimacing:) Komt zeker goed! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

@SAT …Is goed gekomen… :sweat_smile: :smiley:

Staat nu in het blauwe gedeelte. :+1::wink:

Welterusten! :sleeping:

4 likes

Mooi initiatief heren!

1 like

Gaaf man :+1::ok_hand:

1 like

Met dank aan de bieders is het zelfs wat meer geworden :slight_smile:

2 likes

Als we een horloge aanbieden kunnen we ook kiezen om een deel voor het goede doel te geven? (Lees heb al 1 te koop maar zou een 2de er nog willen bij doen maar daarvan maar een deel voor het goede doel )

2 likes

Sommige dingen moet je niet voorstellen, maar gewoon doen! :+1:t2:

1 like

En de TIMEX is verkocht aan sympathiek forumlid @kennyc Dank je wel KennyC! :blush::ok_hand:

TE RUIL: TIMEX Waterbury tegen een donatie voor Kinderen een Wens!

TOP! Mijn dag kan niet meer stuk! :+1::sunglasses:

3 likes

Ik kocht nog wel eens kleine partijen op omdat 1 of 2 horloges de moeite waard waren voor in de verzameling. Veel bijvangst waar ik eigenlijk niet meer naar om kijk.
Dit vind ik een hele mooie reden om op te ruimen.
Komt ie dan

Invicta ProDiver met zilveren wijzerplaat, Nieuw. Doneer 50 euro en vergoed de verzendkosten en hij mag weg

Invicta Pro Diver met blauwe carbon plaat en goudkleurige accenten. Nieuw Doneer 50 euro en de verzendkosten aan mij en hij mag weg

Tevise Automaat. Chinees. Open achterzijde. Nieuw Doneer 30 euro en aan mij de verzendkosten en hij mag weg

Pagani Design, lederen band, fraaie plaat. Nieuw Doneer 40 euro en aan mij de verzendkosten en hij mag weg.

Kom op mensen. Ik wordt er geen cent wijzer van, alles voor een goed doel.
Of koop alles in 1 keer voor 160 euro dan betaal ik de verzendkosten

6 likes

:pray:, Geweldig

2 likes

Hallo @403040, topactie :pray::ok_hand:.

@Jurk jouw idee, een donatie aan stichting doe een wens, heeft veel mensen bewogen. Het is geweldig om te zien hoe dit zich heeft ontwikkeld.

De bereidheid, van HF leden, om te doneren om wensen van kinderen te laten vervullen ontroert mij.

Nogmaals mijn dank aan iedereen die hieraan heeft meegedaan maar ook aan iedereen die nog mee gaat doen. Jullie zijn oprecht kanjers :pray:

3 likes

Door de Constellation deal met @Andre23 gaat er vandaag 475,- naar dit mooie doel. Mede door een ophoging van hem, top!

4 likes

Dat is teveel eer. :pray:t2:
Het goede doel idee kwam ook van @Schoen.
Ik wilde gewoon mijn kunst niet gratis weggegeven, maar aan jullie - mijn vrienden - geen geld verdienen (straks wel hoor) En omdat ik toen vond dat sommigen als kleine kinderen gedroegen… kwam dit doel naar boven.

Absoluut!! We zijn een mooi forum. :+1:

5 likes

@Schoen ook een kanjer dus :+1::pray:

3 likes

Ik zie dit topic nu pas. Hele mooi actie! Ik heb deze week een Haas & Cie verkocht via HF die hier prima voor in aanmerking zou zijn gekomen. Als het goed is, is de betaling al onderweg uit België, dus ik zal de opbrengst incl. verzendkosten zelf doneren.

7 likes

Top man :+1:

1 like

Mooi voor het einde van het jaar. Kan ik een maatje van mij verblijden met een mooi horloge en direct een mooie donatie doen, 2 vliegen in 1 klap.

1 like

Done. €25 overgemaakt. Alle kleine beetjes helpen!

2 likes