Jos Geerling - Bussum

Heeft iemand hier misschien ervaringen (positief of negatief) met deze juwelier?

Naar wat ik zie op internet en de vele advertenties in bladen heeft deze meneer een mooie collectie in huis, ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest. Is het een echte liefhebber, of is hier ook weinig ‘kennis’ aanwezig? En hoe zit het met de prijs, zijn die strikt of …

Reageren via hier of via PB graag.

Bedankt. :smiley:

beste Jaap Wim, ik zag je vraag op het forum en wil mezelf wel even voorstellen.
ons bedrijf bestaat sinds 1923 en ik ben de 4e generatie van mijn familie in het vak
horlogemaker opleiding gevolgt in Hoorn en sinds 1987 in de winkel actief
mijn voorliefde voor mechanische uurwerken kan je steeds meer in mijn collectie zien
met name Nomos, MeisterSinger en Eberhard zijn mijn favorieten

service en productkennis staat bij ons hoog in het vaandel maar daar kunnen mijn klanten je meer over vertellen
wat de prijzen betreft hanteren wij de adviesverkoopprijzen van de merken en onderscheiden wij ons met de vakkennis en iets extra`s bij de verkoop

gegroet Joost Geerling

U heeft mooie merken in uw collectie, als ik in Bussum ben zal ik zeker even komen kijken.

u bent van harte welkom, vraag wel even naar mij,of maak van tevoren een afspraak, niet al mijn medewerkers kennen alle ins en outs van van de collectie

Joost Geerling

we worden wel nieuwsgierig naar wat dat extra`s mag zijn bij de verkoop.
oscar

kom maar eens langs dan

Joost Geerling

Hallo Joost,

bedankt voor de reactie. Ik ben de aankomende weken erg bezet maar als ik tijd vrij kan maken zal ik zeker eens langskomen. Voor zover ik het me kan herrineren bent u ook Tissot dealer toch? Dan zou ik de Nomos Orion eens naast de Tissot Lelocle willen zien.

Als ik in de gelegenheid ben om te komen zal ik dat zeker doen! :slight_smile:

Hartelijk dank en de vriendelijke groeten,

Jaap-Wim

beste Jaap-Wim

Ook van Tissot hebben wij het dealerschap en de LeLocle serie is hun fraaie mechanische
lijn, zeer scherp in prijs gezien hun korte lijnen met de ETA fabriek
ik heb niet alle le LeLocle referentie `s op voorraad, als er een specifieke wens is
kan ik hem laten komen, vrijblijvend uiteraard.

gegroet Joost