Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

:sunglasses::grin:

Maar ja. Alle andere genoemde opties zijn ook prachtig.

Niet te veel verkopen… en als… dan ook iets moois terug.

1 like

Maar als ze hier veel te koop staan is het toch op retour… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit beloofd wat. Heerlijk toch!

Zo een Panomatic Lunar staat hier ook hoog op het lijstje. Of een JLC Geographic :slight_smile:

2 likes

Of geophysic… :grin:

2 likes

Ik kan heel slecht afscheid nemen dus wees niet bang :sweat_smile:

Zie hierboven :smiley:

Haha, je hebt gelijk hoor :slight_smile:

Nee. Wel eens gepast maar ik heb niets met die Daihatsu finish. Super mooi maar beetje te klinisch denk ik. Maar wie weet… :slight_smile:

Ken ik niet, Ik zit wel veel op Hyves :upside_down_face:

Tom, je komt te vroeg vrees ik :frowning: Maar puur voor de sfeer DM ik je even.
EDIT: Dat kan niet zie ik, verborgen profiel :zipper_mouth_face:

7 likes

Dat zou een leuke eerste stap zijn. Ik vind de ST 1 en 2 beide veel spannender dan een Speedy. Terwijl ik niets tegen een Speedmaster heb.

3 likes

Via je eigen profiel kan je ook berichten versturen, daar kan je gewoon een username opgeven

3 likes

Eigenlijk had ik dat nooit maar hoe meer ik de ST1 zie hoe leuker ik 'm vindt. En idd, net iets spannender.

Done :slight_smile: Dank u!!!

3 likes

Mooie collectie! Van alles wat.

De Zenith Defy Skeleton zou er ook perfect tussen passen:

12 likes

Deze wil ik echt eens in het echt zien. Zo op de fotos vind ik 'm erg druk.

1 like


Mijn collectie op dit moment. :ok_hand:t4:

55 likes

:ok_hand:

1 like

Mooi hoor! :+1:

1 like

Foto is niet highres genoeg voor mij om te zien wat je precies hebt :cry:

Lijkt me in elk geval een grote collectie…

7 likes

:joy: ruimt wel lekker op…

2 likes

Potdikke wat een collectie!
Gaaf hoor.

1 like

Whaha, ja toch?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je kan de Datejust en beide JLC’s ook verkopen, zodat je voor twee of drie ongelofelijk dikke knallers kan gaan. :heart_eyes:

21 likes

Welke draag je niet vaak?

Er zitten nogal veel zwarte sporthorloges bij, waarvan 4 met draaiende bezel. Misschien kan je daar wat overlap uithalen? 2 Speedy’s kan ook gerust anders of inruilen voor een Dark Side als je een knaller om de pols wil.
Bij JLC kan je ook al wat knippen: dezelfde casevorm bij de Geophysic en de Master Control en bij de 2 reverso’s. Die Squadra mag er sowieso uit imho :wink:

Dan heb je er al een vijftal minder, de rest laat ik aan jou over. Teveel moois is ook wat hé, ik zei’t bij @tompj zijn collectie ook al :see_no_evil:

3 likes

Geweldige collectie. Maar veel inderdaad.

Ik heb maar even een cirkel getrokken om de horloges waar je me voor mag benaderen :grimacing:.

8 likes