Jouw collectie op één foto deel VI

Waardeloze foto van een schitterende set.

5 likes

Ik heb geen Patek of Lange centjes… :grimacing:

1 like

De 9000 moet nog 1 plaatsje opschuiven :beers: :smirk:

1 like

De 9000 verliest het op de kast, maar de wijzerplaat is zeker mooier. Eigenlijk staan ze gelijk!

1 like

Hoho Ralph post gewoon advies als iemand een foto post

Onderstaand is anders he

2 likes

Op aandringen van @Neyra, beter laat dan nooit :wink:
Ik ben niet zo handig met een mooi overzichtje maken, maar bij deze mijn ‘collectie’.
Er staat nog een Zodiac in het blauw, maar die draag ik echt (bijna) nooit.

Haha helemaal gelijk @Myspeedyworld :see_no_evil: bij deze alsnog de Autodromo Intereuropa, ik zei al dat ik niet zo handig was…

image

Na het weekend de originele CK2998 gezien te hebben is de charme een beetje van m’n speedmaster af, dus dat zou denk ik de eerste zijn waar ik iets mee zou doen, maar voor nu ben ik eigenlijk wel heel content!
Oh ja en die Serica van @Fate_Amenable_To_Change is ook wel heel gaaf!

Nou ja, de hobby continues zal ik maar zeggen :wink:

59 likes

Stuk voor stuk super tof! Genieten! Ik mis de autodromo, die was ook echt mooi in het echt.

1 like

Ik wist niet dat je die flightmaster had, die is erg gaaf :+1:

1 like

Niemand hier voor een obligate "uiteindelijk wil je toch (tenminste) een rolex?

Mooie diverse set.

1 like

Ja, heel gaaf! Laatst via het Forum op de kop getikt als beater. Heb nu een probleempje met de band dus daarom was 'ie van het weekend niet mee…

Die was er, in de vorm van een 1603:


Maar daar is de Santos voor in de plaats gekomen!

7 likes

Lekker!!! Die witte Oris had je niet mee toch naar de gtg? Die had ik graag even gezien, super leuk ding.

Die Cartier heeft me wel aan het denken gezet, super maatje :smirk:

1 like

Is dat de medium?

Ik snap dat die is opgeruimd :stuck_out_tongue: .

Zelf zou ik denk ik plaats reserveren voor een 16710 met coke of pepsi bezel.

Verder is je collectie heel tof.

1 like

Hee, zie ik daar nou een Oris Art Blakey? Supercool, dat ding. Ook zeker qua plaatsing van de klemmen van het drum-vel.

En een Zeigerdatum? Squale, maar dan wat obscuurder, en zowaar een Santos met old skool vierkante bezel? Leuke verzameling man. Lekker eclectisch. De Blancpain is ook cool. Daar zitten zo veel andere keuzes bij dat ik de Speedy en Tudor in die verzameling niet eens cliché vind worden. Moet wel zeggen dat ik de CK2998 minder cool vind dan een gewone gewone speedy. :+1:

1 like

NoGo :+1:

1 like

Haha ok :+1:

2 likes

Mooi! Ik had zaterdag die BP ook nog wel even willen passen, maar dat is er helaas niet meer van gekomen.

1 like

Ja die was ook mee, jammer dat je die gemist hebt!
En ik geloof dat er al meerderen rond aan het kijken zijn voor een Santos na het weekend, isn’t that right @Erik11? :wink:

Het is de Galbee XL uit 2007, 32mm breed, huidige medium is 35mm.

Bedankt en goeie suggestie, zeker ook al wel naar gekeken, wie weet in de toekomst!

Ja! En he-le-maal mee eens!

Haha en bedankt!

Haha hij zat denk ik te lang om de pols van @Brick :rofl:

5 likes

Super maatje indd

Oh ja, v.s. De 32 van @Tulipan

23 likes

Waar is de LM? :grin:

1 like