Jouw collectie op één foto deel VII

Vrijwel nooit eerlijk gezegd. En die Casio al helemaal nooit.

1 like

Zonde om niet te gebruiken! Zouden samen misschien plaats kunnen maken voor een leuke zomerse duiker a Seiko/Citizen?

Thanks! Je kunt best prima varieren binnen 1 merk, als je tenminste ook wat minder mainstream horloges koopt.

Dank je! Zeker niet helemaal doorsnee inderdaad, maar daar hou ik ook wel van.
Ik snap je opmerking en wie weet gaat het wel gebeuren, maar ik zie ze ook prima naast elkaar blijven bestaan. Is echt een lekker ding hoor! Daarnaast ook wat sentimentele waarde; flink stuk naar Duitsland voor gereden en speciaal voor mijn 40e gekocht (hij heet de Mk 40 :wink:)

Iedereen is welkom in de horlogefamilie. De UG en Tissot draag ik ook heel regelmatig en graag.

7 likes

Blijft altijd genieten van jouw collectie met een flinke scheut JLC! Prachtig merk.
Maar wel mooi dat er ook steeds wat anders bij komt. Hoe bevalt die Sinn? Erg gave looks, maar wel een flinke knoepert zeg!

2 likes

Die bevalt uitstekend! Heerlijk licht en comfortabel en hij valt helemaal niet zo groot.

Na de nieuwe aanwinst is het weer eens tijd voor een collectie-update.
Deze keer heb ik ook de ondergeschoven kindjes erbij gezet, wel zo gezellig.

Het is 2022 en we zijn natuurlijk helemaal van diversiteit & inclusie, als ik zo naar het setje kijk dan mag ik wel stellen dat dat gelukt is. Verschillende merken, type horloges, kleuren, materialen, complicaties. prijsklasse. Modern en Vintage en van super populair naar meer “left field”. Vrijwel alles is vertegenwoordigd.

Ik ben echt super tevreden met deze set en ieder stuk vind ik super tof.
dat gezegd hebbende, is het leuke van deze hobby de continue evolutie van smaak en daarmee ook je collectie.

Want, wat zou ik in de toekomst nog willen toevoegen?

  1. Een GMT of World Timer oid (BLRO blijft tof of een Patek World Timer)
  2. Een super sportief horloge op rubber (Tudor FXD/Doxa)
  3. Een Independent (Laurent Ferrier of een Moser gozer!)
  4. Een “integrated bracelet” in staal (Daar staat de huidige hype mij een beetje van tegen, ik wacht nog wel een paar jaar tot die gekte is gaan liggen)

Genoeg nog om de komende 20 jaar mee vooruit te gaan!

61 likes

Die nieuwe Sinn is wel een knappe aanwinst zeg. Super met die band combo!!

1 like

Dat mag ook wel, schitterend!

:star_struck:

21 likes

Wow! Wat een mooie collectie zeg. Zo’n quirky Rado naast een Patek en ubercoole Nivada zie je niet vaak bij 1 eigenaar. Ik snap wel dat je tevreden bent!

Ohja: Parmigiani Tonda PF als independent?

1 like

Jij snap 'm! Zo verschrikkelijk mooi die Classic Origin

Daarmee zou ik punt 3 & 4 afvinken, dus in theorie een hele toffe keuze. Ik heb 'm alleen nog nooit in het echt gezien, dus kan er niet over oordelen.

4 likes

En punt 1 als je deze pakt:

10 likes

Ik wilde dus nét deze postten met dezelfde boodschap :joy:

14 likes

Zo mooi! :heart_eyes:

1 like

Super suggestie!!!

1 like

Pfff.

2 likes

Precies… gewoon “even” wachten en dan oeps vergeten te verkopen. :innocent:

1 like

Die kun je afvinken. Mooie verzameling!

1 like

Subliem!

Puntje 3 en 4: Moser streamliner! :heart_eyes: integrated maar toch anders. Heel organisch

1 like

Wat een collectie! Heerlijk! :+1:t2::grinning:

1 like

Waanzinnige set!

1 like