Jan

Ook ik zeer tevreden met @Jan Jan. Een kleine prisma handwinder geruild voor een Bergeon banden tool. Kwaliteitje dat Bergeon hoor…:+1::grimacing:

1 like

Deze week een Seiko Jubilee van Jan overgenomen. Perfect verlopen. Goede communicatie en keurig verzonden. Bedankt @Jan

1 like

Zeer fijn zaken gedaan met @Jan, een mooie ruil waar we allebei tevreden over mogen zijn.

1 like

Prima deal met Jan; Seiko Jubilee overgenomen, nog in de stickers. Prima contact, top!

1 like

Afgelopen week mijn Seiko SKX009 verkocht aan Jan.

Zeer fijne communicatie en snelle betaling!

Perfect zaken doen met @Jan net als de vorige keer!

Graag weer tot een volgende keer! :+1::relaxed:

2 likes

Van @Jan , Jan, de Oriënt bambino overgenomen. Snelle en duidelijke communicatie, prettig stukje gunnen van over en weer, goed verzonden en leuke korte boodschap. En het horloge voldoet 100% aan de omschrijving, kortom een aanrader! Bedankt Jan!

3 likes

Mooie SKX009 van @Jan overgenomen. Snelle verzending, prettige communicatie. Graag weer!

1 like

Met Jan ( @Jan ) is het prima zaken doen, duidelijke communicatie, vlot een een geweldige service! Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!! :slight_smile:

1 like

Vrijdagmiddag SKX007 overgenomen van Jan, op zaterdagochtend al om de pols.
Ben langer bezig geweest om 'm uit de verpakking te krijgen, dan PostNL over de zending heeft gedaan :wink:
Goed verpakt dus en top service!

2 likes

Gratis bandje van Jan ontvangen - het moet niet gekker worden. Straks breekt de wereldvrede nog uit, die dan op het HF begonnen bleek te zijn! :smile:

Super bedankt!

2 likes

Zaterdag een SKX009 overgenomen van @Jan.
Snelle en zeer duidelijke communicatie, product kwam aan als beschreven (nieuw) en het pakketje kwam vandaag, dinsdag dus aan. Heel erg goed verpakt ook. Mijn complimenten en als ik nogmaals iets zie voorbij komen koop ik het zonder twijfel!

1 like

Een 3-tal bandjes van Jan overgenomen. Alles TOP verlopen, waarvoor mijn dank.

2 likes

Hier ook bandje overgenomen. Keurig verpakt na een vlotte deal. Top.

1 like

Omdat mijn zoon naar de middelbare school gaat, krijgt hij een Seiko SKX007 van ons. De stalen band wil hij echter niet, dus hij koos er eentje van kevlar bij. Natuurlijk mag een Bond NATO niet ontbreken en toevallig had @Jan die liggen. Toen hij las waarom ik die wilde overnemen, gaf hij eerst korting, om hem even later helemaal gratis op te sturen.

Jan: je hebt een goed hart en je krijgt de beloofde wrist shots zodra hij de SKX om de pols heeft.

Grote klasse!

Gr. Hans

3 likes

Net een Seiko Jubilee binnen: in perfecte staat en kogelvrij verpakt!
Goeie communicatie op voorhand en alles verliep zoals beloofd, helemaal top! Met Jan is het aangenaam zakendoen :+1:

2 likes

Hier sluit ik me bij aan. We waren aan het kletsen over de SKX PADI en omdat ik weinig (lees: geen) geduld heb, bood hij aan om een gloednieuw saffierglaasje mijn kant op te sturen zodat ik de mod af kon maken. Ik had het glaasje de week ervoor aan hem verkocht!

Natuurlijk meteen een gloednieuwe besteld voor Jan die inmiddels weer in zijn bezit is, maar het is nog wel een eervolle vermelding en een heleboel digitale medailles waard :medal:

Zeker een aanwinst voor het forum, en wat mij betreft met zulke karakters ook de drijvende kracht ervan.

2 likes

Voordat ik op vakantie ging een bandje gekocht bij Jan, bij thuiskomst ligt het braaf in de brievenbus te wachten om gedragen te worden. Bedankt @Jan!

1 like

Zojuist jubilee op de mat gevonden!

Goed en snel geregeld!!

Bedankt @Jan

1 like

Vandaag de Oyster bracelet van @Jan binnen gekregen.
Snelle en duidelijke communicatie, gewoon goed perfect!
Bedankt Jan…

1 like

Jan is de man, prima communicatie.

Hij heeft vandaag een SKX009J op de post gedaan voor me!

1 like