Jan

Van Jan een Jubilee gekocht een zeer snelle
en correcte afhandeling , met Jan is het goed zaken doen !!!

1 like

Jan een Seiko 5 verkocht. Alles ging razendsnel, betaling prompt binnen en - heel prettig - feedback over goede ontvangst. Prima!

1 like

Weer een leuk gesprek over onze vorige ruil deal met Jan gehad, en nu een bandje gekocht van Jan.
Goede communicatie en snelle levering! Fijn zaken doen :slight_smile:

1 like

1963 verkocht aan Jan @Jan . Tweede ervaring met Jan. Prima en zeer vriendelijke koper. Absolute aanrader.

1 like

1963 overgenomen van Jan (horloge maakt een hele reis!) en zelden zo’n goed verpakt horloge mogen ontvangen. Echt top. Bedankt @Jan Jan!

2 likes

Leuke deal met Jan gesloten. Betrof een goedkope vintage maar was echt super ingepak! Jan is ook erg begripvol met bepaalde situaties :wink:
Een aanrader!

2 likes

Horloge van Jan overgenomen. Vlotte, leuke deal.
Zoals hier boven, super ingepakt en horloge zoals beschreven in adv.
Aanrader.

1 like

Van Jan zulu strap overgenomen, niet spannend wat betreft bedrag maar uiteraard wel een goede review waard :+1:.

1 like

Leuke Seiko5 ( SNK615 ) tbv mijn stiefzoon gekocht van Jan. Goede vlotte communicatie. Goed verpakt. Aanbevolen forumlid !

1 like

Ook van mij een positieve reactie voor Jan. Goede snelle communicatie. De gekochte band zit er al op.

:+1:

1 like

Jubilee band gekocht van Jan. Snelle deal en prettige communicatie… alles top.

1 like

Twee Seiko’s van @Jan overgenomen. Prima communicatie met een goede dosis humor doorspekt. Alles bomproof verpakt en snel geleverd. Aanrader!

Leuke deal Jan, bedankt :+1:

1 like

Seiko Jubilee overgenomen van Jan (@Jan). Communicatie is prettig, afhandeling vlot en correct. Topper!

1 like

Croco banje overgenomen. Communicatie snel, goed, keurig ontvangen.
:+1:

1 like

Van @Jan een Casio overgenomen. Deal was snel beklonken en het horloge was vlot binnen. Heeeeeel netjes verpakt. Echt top. Daarbij een prettige communicatie, dus een topper wat mij betreft. Jan, nog bedankt. Ben er zeer blij mee. Fijn zakendoen met je.

1 like

Laatst met @Jan een leuke ruildeal gedaan. Reageert snel, is compleet met antwoorden, correct en realistisch. Heeft kennis van zaken. We waren er snel uit. Al met al zeer tevreden, een aanrader!

1 like

Hier ool een dikke duim voor jsl :+1:

Prettig contact, snelle verzending en alles zoals beschreven (ofwel als nieuw :slight_smile:), aanrader dus :wink:

1 like

Mijn snelste deal ooit op HF! In de nazit van een deal voor een skx die niet doorging kwam een shark mesh band ter sprake die Jan nog had liggen. Deal meteen rond en terwijl ik het geld aan het overmaken was kwam de foto van een gefrankeerd pakketje al binnen. Top!! :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Jubilee van @Jan gekocht.
Fijn en snel kontakt met Jan.

1 like

Een loephouderdingeshoofdvasthoudveer van Jan (@Jan) overgenomen.

Ik was zaterdag nét te laat met een reactie op zijn advertentie. Kreeg na een paar minuten keurig een tweede PB dat de andere geïnteresseerde zich bedacht had en dus dat het ding nog te koop was. Deal snel rondgemaakt en gelijk op de post. Helemaal netjes, blij mee!

Dank je wel Jan. :+1:

1 like