DonJuan

Juan @DonJuan heeft van mij een Tissot overgenomen.
Prima communicatie en snelle betaling, bedankt Juan!

1 like

@DonJuan heeft een Presage van me overgenomen. Vriendelijke communicatie, prompte betaling, allemaal prima!

1 like

Leuke Seiko overgenomen van @DonJuan, alles liep vlot, zeker een aanrader!

1 like

Leuke Seiko Type II overgenomen van Juan, communicatie was top en verzending was snel. Aanrader!

1 like

Top! Snelle, vriendelijke communicatie en afhandeling! Erg blij mee.

1 like

Advertentie gemaakt en al binnen 2 minuten de deal beklonken met @DonJuan en weer 2 minuten later stond het geld al op mijn rekening. :rocket: Kijk dat is fijn zaken doet met vertrouwde leden van het forum. :clap: Uitstekende en heldere communicatie van de kant van Juan en 100% een aanrader om zaken mee te doen. :ok_hand: Thanks man!

1 like

Horloge verkocht aan @DonJuan deal was snel gemaakt en afhandeling vlot verlopen. zeer prettig :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @DonJuan. Na ik de advertentie geplaatst had meteen de deal beklonken binnen het kwartier. Zeer snel en aangemane manier van werken. TOP

1 like

Seiko verkocht aan @DonJuan; vlotte en vriendelijke communicatie, snel een deal gemaakt, en vlug betaald. Hele prettige ervaring!

1 like

Goede ervaring met @DonJuan deze week. Vlotte communicatie, snelle betaling en een berichtje na goede ontvangst.

1 like

Prettige ervaring gehad met @DonJuan bij de verkoop van een van mijn horloges. Vriendelijke communicatie en vlotte betaling. Een aanrader :+1:

1 like

Na mijn gezocht oproep of er iemand was die nog een Crafter Blue voor een Seiko Samurai had liggen kreeg ik al heel snel een reactie van @DonJuan.
De afspraak was snel gemaakt en inmiddels heb ik de band in huis.
Probleemloos zaken doen met Juan. Aanrader !

1 like

Horloge verkocht aan @DonJuan ,

Sympathieke kerel en een snelle afhandeling.

Bedankt !

1 like

Horloge verkocht aan Juan. (@DonJuan)
Aardige vent die zijn afspraken na komt, zeker een aanrader!
Graag tot de volgende keer.

Een mooie ruildeal gesloten met Juan.

Kreeg netjes de tijd en ruimte om te overleggen en om samen tot een goede ruil uit te komen.
Het horloge zag er uit zoals beschreven en het zat verpakt alsof er een tank overheen zou kunnen rijden.

Een vlotte communicatie en ja ik kan nog wel even doorgaan.

Gewoon een onwijs prettige deal.

Bedankt Juan

1 like

Snelle deal gesloten en nog sneller verzonden.

Helemaal top!

Bedankt

1 like

@DonJuan heeft van mij een Seiko overgenomen.
Alles verliep 100% naar tevredenheid, was een vlotte transactie.
Zeker een aanrader! :grinning: :+1:

1 like