Jurk

Net een horloge verkocht aan JurM en dat verliep volgens het boekje. Graag tot een volgende deal!

1 like

Dank JackW, helemaal mee eens… Prettig zaken gedaan! Ik hoefde niks te doen behalve betalen :-). Jij hebt de rest allemaal gedaan. Ben heel blij met horloge en was precies zoals beschreven.

1 like

Vlotte communicatie en betaling (tu)

Leuke snelle deal met Jur, zoals het hoort (tu)

Graag tot een volgende keer

Vandaag mijn klok verkocht aan @jurM. Prettig zaken doen met jur. Communicatie ging vlot en conform afspraak. Veel plezier met de Speedy.

1 like

Dank! En insgelijks.
Dat Gaat zeker lukken. ben er heel blij mee.

Zojuist een horloge aan Jur verkocht. Heel enthousiast en vlot in de communicatie. Top!

1 like

Afgelopen woensdag mijn Speedy van Jur gekocht. Enthousiaste kerel, vlotte communicatie en een prettig ontvangst met een heerlijke kop koffie.

Veel dank en tot de volgende keer!

1 like

Vlotte en nette deal met Jur, topgozer!

1 like

Prettige transactie met @JurM. Aanrader!

2 likes

Afgelopen dinsdag de EMG HFLE overgenomen van Jur. Aardige keren en alles verliep soepel en snel. Smiddags een berichtje gestuurd en een paar uur later had ik het horloge al om. Een aanrader dus! :grin:

2 likes

Van @Jurk deze week een leuk horloge overgenomen.

Zeer prettige communicatie, geweldig verpakt en snelle verzending.

Jur wordt door mij van harte aanbevolen.

2 likes

Zojuist een mooie Rainer horlogebox van @Jurk overgenomen onder het genot van wat drinken in de zon. Na de transactie wat gebabbeld over onze hobby. Al met al een fijne ervaring en dus sterk aan te bevelen!

2 likes

Gisteravond een tekening van @Jurk overgenomen en ook deze gewaardeerde mede HF-er heeft de goedheid gehad, om vlak voor de dagwisseling de overdracht nog even te doen. Nogmaals dank Jur en ook voor het horloge dat erbij zat. :yum:

8 likes

Vandaag heeft @Jurk een PADI Turtle van mij gekocht. Alles ging super vlot en prettig. Bijzonder sympathieke vent! We hebben gezellig over van alles en nog wat zitten praten, waaronder (uiteraard) horloges. Jur, bedankt voor de koffie, de gezelligheid en de aankoop en veel plezier ermee!

2 likes

Mooie duiker gekocht van @Jurk, blij mee.

2 likes

Vandaag afgesproken met @Jurk sympathieke aardige kerel!
Zijn Sbdc053 ingeruild op mijn glycine, alles ging zoals je het graag hebben wil, dikke aanrader!

2 likes

Jur @Jurk heeft vanochtend een horloge van mij overgenomen terwijl we in de koffiecorner van de lokale vd Valk lekker hebben zitten praten over de lol aan onze mooie hobby.
Goede communicatie, vlotte deal: Jur is een top gozer.
Wie weet tot een volgende keer :+1:

Grt, Matthijs

3 likes

Vandaag @Jurk 's Glycine overgenomen. Fijne vent en leuk mee gepraat. Hoop nog wel dat ik nu eindelijk in de HF strip kom. Toch wel deels de reden dat ik nu met een “Invicta-deluxe” zit opgescheept.

Aanrader!

2 likes

@Jurk heeft van de week een horloge van mij overgenomen. Wat een vlotte afhandeling wat dat! TOP!

1 like