Juweliers in en rond Groningen

Misschien niet helemaal on-topic, maar ik vond het ook niet echt wat voor het algeme topic.
Ik heb het ‘nadeel’ dat ik in Groningen woon. Leuke stad hoor, daar niet van, maar qua juweliers/horlogiers niet echt de top heb ik het idee.

Nu wil ik eigenlijk 2 dingen, ten eerste wil ik gewoon rond neuzen, internet is leuk maar ik wil toch eens echt neuzen en ten tweede moet ik mijn oude Ruhla (kaliber 24) laten schoonmaken, ik heb hem (te) recent geerfd en wil hem graag dragen.

Dus als iemand in of rond Groningen goede ervaringen heeft, dan zou dat me heel blij maken :smiley:

Geen idee of het id buurt ligt, maar het ligt wel noordelijker dan de rest vaan NL.

http://juwelierdoro.nl/

Zelf geen ervaringe mee, maar laatst stond er een artikel over ze in 1 vd NL horlogebladen, leken me enthousiaste mensen. :slight_smile:

zandvliet in de steentilstraat, ouderwetse juwelier/goudsmid .

juwelier Ten Berge in Haren heeft oa Omega, ML en Oris

je hebt een pm maupertus

beste Maupertus,

ik kan van harte De Schatkamer aanbevelen in de Stoeldraaierstraat, eigenaar dhr. Harry Ydema. Hij heeft de kennis in huis, en een goede horlogemaker. de collectie Dubey & Schaldenbrand is erg mooi, evenals Meistersinger en Frederique Constant.

hgr. bert wibbens, mede-groninger