Kahan

Pas mijn tweede post hier, maar vandaag mijn eerste aankoop via het forum mogen ontvangen, met dank aan Kahan! Snelle afhandeling, direct verzonden en fijne beantwoording van mijn vragen - top!

1 like

@Kahan

  • Snelle en vlotte communicatie
  • Duidelijke afspraken nagekomen en betaling meteen uitgevoerd na overeenkomst
  • Een plezier om met zo iemand een deal te sluiten

bedankt !

1 like

Wederom een top deal met @Kahan gesloten. Weer een klassieker (Oranje Monster) terug in de box. Communicatie en service waren weer 5 sterren :raised_hands:t5:

Churandy Martina zou zeggen: ‘Ik ben blij’ :smiley:

2 likes

Ook voor mij(n) (vriendin) enkel positieve woorden over @Kahan.
Fijn contact met Kahan in aanloop naar de koop. Keurig verpakt en snel verzonden.
Bedankt!

2 likes

Mooie Seiko 5 gekocht van Kahan. Duidelijke communicatie en snelle levering. Stevige verpakking en “gratis” etui erbij.Blij mee.

2 likes

Horloge gekocht van @Kahan. Vriendelijk en zeker een aanrader om zaken mee te doen. Tot volgende keer. :+1:t3:

2 likes

De Seikonaut overgenomen van @Kahan, prima en vlotte deal, netjes verpakt en snel geregeld. Bedankt!

2 likes

Rubber bandje verkocht aan @Kahan, snel tot een deal gekomen, geld vlug op de rekening.
Toonde ook veel begrip voor het iets later verzenden ivm familiale omstandigheden.

2 likes

Band overgenomen van @Kahan. Goede communicatie, snel verstuurd en goed verpakt. Zeker een aanrader!

2 likes

Ik kon het niet laten en een vlotte deal met @Kahan gesloten.

Mijn verzameling Casioak is bijna compleet. Kahan is de beste :star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

Een mooie Phoibos van @Kahan overgenomen voor een zeer nette prijs. Na betaling ging het pakje snel op de post.
Kortom een zeer prettige deal!

2 likes

Mapje voor horlogebandjes overgenomen van Kahan tijdje terug. Verliep soepel, prima prijs en nette verzending. Prima ervaring dus met @Kahan

2 likes

Horloge overgenomen van @Kahan. Als het goed is, komt die morgen binnen :partying_face:. Communicatie vlot. Dikke prima allemaal! Nu nog even ongeduldig wachten :sweat_smile:

2 likes

Horloge van @Kahan overgenomen. Precies zoals je een deal wilt hebben: vlotte vriendelijke communicatie en snelle verzending.

Dankjewel!

2 likes

Horloge overgenomen van @Kahan. Hele prettige communicatie, snelle reacties en top afhandeling van alles! Een heer, gezellig en leuk mee gekletst over een varia aan onderwerpen, waaronder natuurlijk de horloge hobby :wink: !

(en andere gerelateerde zaken haha).

Mijn dank en een dikke aanrader dus!

2 likes

Ook ik heb een horloge van @Kahan overgenomen.

Goede communicatie, faire prijs en snelle verzending.

Aanrader!

2 likes

Onlangs een Casio horloge gekocht van @Kahan. Sympathiek contact, mooie deal, snelle verzending. Alle tracking gegevens, snel bezorgd, zeer goed ingepakt en één dag later het horloge al om de pols. Zeker een aanrader.
Bedankt Kahan!

1 like

Horloge gekocht van @Kahan. Vriendelijke en snelle reactie . Supersnel en bomproof verzonden. Aanrader!

1 like

Na een korte, bondige, prettige en effectieve communicatie een deal gesloten met @Kahan.

Nu aan mij om het horloge naar hem toe te zenden om de transactie af te ronden.

1 like

@Kahan kwam net langs voor mijn Oris. Goede en snelle communicatie, deal snel gesloten, kortom 5 sterren. Tot de volgende, Kahan!

1 like