Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Inderdaad. Wat je dan ziet is dat er mensen afhaken ‘omdat er geen ceramic bezel is’, terwijl dat nooit onderdeel van het project was, en ook geen stretch goal geweest is. (wat overigens iets anders is als het jammer vinden dat)

1 like

Ik vind het iig een super klok. Vooral voor de prijs. Op ieder horloge is wel iets aan te merken. Perfect zal het nooit worden. Mensen die er over zeuren zullen nooit tevreden zijn met iets.

Ja, dat gedoe over die ceramic bezel vond ik eigenlijk redelijk drammerig. Ik begrijp de vraag, had ook graag die optie gehad, maar het antwoord van Maen was iedere keer duidelijk: nee & naar mijn mening voldoende gemotiveerd.

1 like

Perfectie is een illusie. Dan moet je de render om je pols doen :wink:

Ik weet niet, de render had iets te veel lens flare…

Zo…besteld 38mm nodate all Black LE.
Het wachten kan beginnen. :sleeping:

1 like

Hier dezelfde. Lang getwijfeld over de kleur want vind de blauwe ook wel mooi, maar met die witte chapter ring wordt hij dan toch net wat drukker. De LE zwart is wat rustiger en die is het dus geworden.

1 like

Ben nog aan het bomen over wel of geen datum. Soms mis ik hem op mijn horloge, aan de andere kant heb nu al weer een week een Vostok om waarvan ik te lui ben om de datum 27 dagen door te draaien…

2 likes

Op de 38mm zit het datumvenster netjes gepositioneerd. Op de Steinhart OVM en de Ginault mis ik hem wel.
Ik ga voor de white dial, date, closed caseback. Geen LE gezien ik al genoeg zwarte dials heb.

1 like

Dat zou precies mijn keuze zijn. No date is mooi maar niet met dit uurwerk.

YEAH!. Jet Black WR with date 38mm. Die witte chapter ring maakt hem toch wel wat rebelser. Nu wachten (en daar ben ik heel slecht in)

Zo de keuze is gemaakt…nog nooit zo lang getwijfeld over een kleurtje :slight_smile: Het is de 38mm Jet Black, Date geworden. En de open achterkant met gedecoreerd uurwerk. Hierdoor moet ik op 99m diepte wel weer opstijgen…maar daar is wel rekening mee te houden. Kan niet wachten op dit leuke horloge.

2 likes

Hier ook. 38mm Jet Black, date, 20ATM; Want je zal net zien dat je op 100m zit en dan net een tandje dieper moet :smiley:

2 likes

38mm LE. Ik weet wel hoe een 2824 eruit ziet & een datum hoeft voor mij niet. Perfect dus :wink:

1 like

Ook hier een 38 mm.
First edition open caseback Jet Black besteld.

En nu afwachten…

1 like

Ik was eerst overtuigd. de blauwe uitvoering zou het worden in 38mm. Maar na lang, aarzelend vergelijken zit ik nu toch bij de Jet Black LE, 38mm. Eerder al door @Rusty_nl aangegeven dat door de zwarte chapterring het geheel rustiger oogt. Dat geeft voor mij ook de doorslag. Alhoewel… nog maar een nachtje slapen voor de definitieve keus. De nummers 3 en 4 zijn zeker afgevallen

Ik sluit niet uit dat zolang ik nog kan switchen, ik uiteindelijk toch voor de LE ga. Hoewel ik oorspronkelijk juist was gevallen voor de rode accenten op de Jet Black…

1 like

Ik ben juist gevallen voor de rode accenten. Ik ben voor nummer 4 gegaan :+1:

Ze hebben allemaal wel wat. Ik vind de LE een beetje saai.

Chapter ring is plastic; ze hebben net (eindelijk) de vraag beantwoord.

oeps…