Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Bedankt voor de correctie, echter het kan op beide wijzen geschreven worden. Kwestie van smaak :wink:

Vreselijk jammer!!

Maan?

5 likes

Er zijn 28 super early birds weer vrijgekomen. Wie toch nog een tientje wil besparen :wink: ik heb na wat twijfelen toch ook een backing gedaan…

5 likes

De super early birds zijn nooit ‘op’ geweest. Er zijn er nu nog 26 over.
De vip discount was met 6 minuten weg.

Check out the second stretch goal. :+1::+1:

https://ksr-ugc.imgix.net/assets/021/235/624/bd3fd836530c80f8e1d433e672d899cf_original.jpg?w=639&fit=max&v=1526379740&auto=format&q=92&s=5770f4b5c4f47a75ade678b497898a14

2 likes

Dat is heel fraai. Heb zelf niets echt iets met Swiss Made, maar het is een knappe prestatie. De elaboré is echt een verbetering. Heb ook meegedaan, dus ziet het graag tegemoet. Overigens is het opvallend met hoeveel een klein merk tegenwoordig aan ETA’s kan komen. Kennelijk is de schaarste voorbij. Ingestorte horlogeconjunctuur i.c.m. een ETA die zijn hand overspeelt heeft?

2 likes

Swiss Made maakt me ook niet uit maar die elaboré is mooi.
Aardige big bang for the buck.

Yep ik ben ook een backer met nummer 3honderd…nog wat…
Zoals ik er nu over denk ga ik voor de 38 zonder datum zwarte wijzerplaat en witte chapter ring.
In dit geval vind ik het datum venster niet geweldig. Bovendien vind ik het onpraktisch bij het regelmatig wisselen van horloge, (meestal negeer ik de verkeerde datum).

De andere wijzerplaten zijn ook mooi…keuzes keuzes :slight_smile:

2 likes

Oké ik ben ook overtuigd. Ik twijfel nog tussen de witte of limited edition zwarte. In ieder geval zonder datum en met dichte achterkant. Ideaal reishorloge lijkt me :slight_smile:

ja inderdaad een dichte achterkant heeft ook mijn voorkeur

Is het nou ook mogelijk om de LE Jet Black te kiezen met een open caseback?

Voor de Le weet ik dat niet zeker.
Groet
Rob

De zoveelste ‘wannabe’ …

1 like

Je hebt helemaal gelijk, volgens mijn echtgenote. Die zegt ook zoiets bij ieder horloge dat ik aanschaf :wink:
Waarbij ik dan als verdediging aanvoer dat ieder horloge een wannabe is van de functionaliteit, namelijk de tijd aangeven…

3 likes

Waarvan?

Wil je zeggen dat het een origineel ontwerp is?

Waar is het van afgekeken dan? Het is wellicht een ‘saai’ ontwerp, maar het doet ook geen poging om uniek, flamboyant of ‘spannend’ te zijn.
Gezien de animo zijn er genoeg mensen die dat niet persé willen.

1 like

Ook historie :sunglasses: 1994

2 likes

Precies aan deze moest ik denken.
Espace met f1 motor