Klokkengek

Vandaag een tweetal nos orisjes aan @Klokkengek verkocht.
Met deze HFer is t zeer prettig “handelen” maar dat wisten we stiekem al lang hè :wink:
Veel plezier met deze 2 nieuwe ouwe Oris toppers :metal:

8 likes

Ha Roy,

Jij bent degene die het nieuwe Niglo topic opent. Ik voel me oprecht vereerd en ik dank je voor de vriendelijke woorden. :blush: Ervaring is geheel wederzijds natuurlijk! :+1::+1::+1:

8 likes

Mondani boek verkocht aan Harry. Erg aardige man, meteen betaald, enthousiast, top!

2 likes

Deze week mijn Jaquet Droz chrono verkocht aan @Klokkengek.
Vriendelijke communicatie, verstand van zaken, redelijke onderhandeling.
Zeer tevreden met de deal.
Laurens

1 like

Heb een tijdje terug per ongeluk een hagedissenbandje gekocht in de maat XL. Aangezien ik kleine damespolsen heb, was het bandje mij veel te groot. Heb al meermaals op het punt gestaan om het weg te gooien.

Naar aanleiding van zijn Jacquet-Droz horloge gevraagd of hij het bandje kon gebruiken, aangezien ik weet dat Niglo wel over de benodigde polsen beschikt. Niglo gaf aan dat er wel een huis voor gevonden kon worden, dus heb ik het hem opgestuurd.

Niglo blij, ik blij. Want ik ben van wat overtollig spul af. Verder fijn contact.

1 like

Met Niglo kun je zakendoen met de ogen dicht. Betrouwbaar, vriendelijk, snelle communicatie, alles waar je op hoopt. Dus zonder twijfel aanbevelenswaardig :+1:

1 like

Na heel leuk contact een mooie deal gemaakt met @Klokkengek. Een enthousiasteling en echte liefhebber waarmee het prima zakendoen is. Graag tot een volgende keer!

1 like

@Klokkengek , Harry. :slight_smile:️:+1:t2:
:star:️:star:️:star:️:star:️:star:️
Supervlot in de communicatie , zeer vriendelijk en oprecht.

Mede daarom kan de/een deal zeer ‘vlot & geruisloos’ verlopen.

Dank voor het vertrouwen Harry ,
gefeliciteerd en fijne dagen.:slight_smile:️:wink:

1 like

Vandaag een mooi horloge mogen ontvangen van @Klokkengek. Keurig verpakt en helemaal top.:+1:
Dit na vriendelijk en prettig contact. Maar dat was bij een ieder al geruime tijd bekend.:wink:

1 like

Eterna aan Harry @Klokkengek verkocht; snel tot een deal gekomen, komt alle afspraken na en vooral een prettige communicatie. Veel plezier met het horloge en misschien tot een volgende keer!

1 like

Recent weer een horloge gekocht bij @Klokkengek Was weer een fijne transactie: verstand van zaken, goed verpakt, snel verstuurd en vooral heel prettige communicatie.

1 like

Harry is een topper. Eerlijk, oprecht en sympathiek. Helder handelen zonder zorgen, ik steek er m’n hand voor in 't vuur. Merci, Harry, met plezier van jou gekocht!

1 like

Harry is nou exact een reden waarom je via het HF van een actief lid moet kopen. Vriendelijk, netjes en je kunt hem blind vertrouwen.

Dat gezegd hebbende heb een mooie Oris van hem overgenomen en helaas was uurwerk defect. Zonder enige discussie bood hij mij aan het geld terug te storten.

Maar man man man wat een pareltje

1 like

Na eerder een horloge aan @Klokkengek te hebben verkocht, was ik dit keer de kopende partij. Het horloge is in uitstekende staat, precies als omschreven en het contact verliep zeer prettig en vlot. Harry is een heer van de ouwe school en een uitermate betrouwbaar forumlid om zaken mee te doen. :ok_hand:t2:

1 like

Leuke deal gemaakt met @Klokkengek (Harrie) voor mijn Eterna Heritage.
We kwamen er samen snel uit, waarna de betaling razendsnel op de rekening stond.
Een betrouwbare partij om zaken mee te doen!
Harrie, draag de mooie Eterna in goede gezondheid!

1 like

Horloge aan Harry verkocht. Prettige communicatie en snelle afhandeling. Het blijft natuurlijk vooral heel leuk om een horloge aan een echte liefhebber te verkopen.

Beter omschrijven dan dat ik hier in een van de oudere berichten lees kan ik het niet:

Absolute aanrader!

1 like

Wederom een top ervaring met onze @Klokkengek :smiley:
Een tijdje terug een setje NOS Orisjes aan hem verkocht. Omdat ik een ideetje in mijn hoofd heb gehaald waar ik 1 van deze Orisjes voor nodig heb, heb ik @Klokkengek even een bericht gestuurd of ik 1 vd de 2 terug mocht kopen… dat kon :star_struck:
Zie hier het resultaat:

Mede mogelijk gemaakt door Niglo :sweat_smile::+1:

2 likes

Vandaag mijn Tissot Ballade ontvangen, welke ik heb overgenomen van @Klokkengek. De communicatie verliep vlot, vriendelijk en correct. Harry valt in de categorie “Een man een man, een woord een woord”. Een meer dan prima ervaring dus.

Bedankt Harry, tot de volgende deal!

1 like

Ook ik heb een hele fijne ervaring met @Klokkengek opgedaan. Afgelopen week het Glycine Airman boek te koop aangeboden en binnen 5 minuten verkocht.

Het contact wat uitermate vriendelijk en prettig. De betaling is voldaan zoals afgesproken en bij ontvangst kreeg ik een berichtje dat het boek in goede orde ontvangen was.

Precies het soort transactie en contact waarop je hoopt op het forum. Dank je wel Harry en veel leesplezier toegewenst.

1 like

Alweer de zoveelste ,zeer prettige, ervaring met @Klokkengek :smiley::+1:
Of het nu om een koop of verkoop gaat, we kunnen inmiddels wel stellen dat Harry blindelings te vertrouwen is :ok_hand:
Ik hoop dat we deze positive HFer hier nog lang mogen verwelkomen.
Bedankt voor wederom de leuke deal en het fijne contact.
Veel draagplezier van de Française :star_struck:

1 like