Klokkengek

Deze week een Tissot aan @Klokkengek verkocht !:+1:
Het was een zeer fijne en vriendelijke ervaring en een aanrader om zaken mee te doen!:ok_hand:
Bedankt voor het vertrouwen en heel veel draaggenot !:blush:

Raymond

1 like

Prettige transactie gedaan met @Klokkengek. Vlotte communicatie en onderhandeling. Het horloge F2F overgedragen, waaruit het enthousiasme voor horloges bij @Klokkengek duidelijk naar boven komt. :grinning: Dat maakt het zaken doen met Harry al met al een prettige zeer ervaring.

1 like

Super fijne transactie afgerond met Harry @Klokkengek,

Het enige jammere was dat we het over afstand moesten doen, zo een fijne man wil je gewoon eigenlijk een paar uur koffie mee drinken en horloges kletsen, of over alle andere goede dingen van het leven!

Nogmaals dank voor alles Harry

1 like

Leuke deal gesloten met Harry @Klokkengek. Prettig en goed contact. Op basis van de contacten en hetgeen Harry op het forum post, is duidelijk dat hij een echte liefhebber is met een mooie collectie. Ik vind het daarom extra leuk dat hij mijn Perrelet heeft gekocht. In mijn ogen een prachtig merk waar ik zelf ‘fan’ van ben. Ik hoop dat ik in de toekomst niet meer de enige ben die van tijd tot tijd een foto van een Perrelet op het forum post. Veel plezier met je NA harry!

1 like

5sterren voor @Klokkengek , leuk dat de valjoux 7734 een nieuw huis heeft gevonden en onder t forum blijft :wink:
Thanks! Sandroz.

1 like

Vorige week een dik boek over horloges verkocht aan @Klokkengek, ik ben heel tevreden over de deal:

• prettig in contact en communiceert snel
  • enthousiast
  • onderhandelt makkelijk en duidelijk

Dank voor het overnemen, en tot de volgende keer!

1 like

Ik heb mijn Fortis aan @Klokkengek verkocht. De communicatie en het onderhandelen verliepen zeer prettig en vlot. Heel fijn om zaken met je gedaan te hebben Niglio!

2 likes

Afgelopen week mijn vintage Omega Chronostop verkocht aan @Klokkengek. Ik ben zeer tevreden over het verloop van deze deal. Een fijn bod naar ieders tevredenheid, vlotte betaling en zeer vriendelijke en duidelijke communicatie. Nogmaals dank @Klokkengek!

2 likes

Harry, @Klokkengek, is een prettige man om zaken mee te doen. Na een fair bod afgelopen week voor mijn Tag heuer Aquaracer, volgde een snelle betaling en vriendelijke communicatie :slight_smile:
Een aanrader!

1 like

Onlangs heb ik een fijne deal gesloten met Harry/Niglo. Prettige ontspannen onderhandelingen en op een combideal uitgekomen waar we beiden een goed gevoel over hebben. Fijn om aan een echte vintage horloge liefhebber binnen het forum te verkopen, deze pareltjes komen goed terecht.
Harry, geniet maar van de DS-2 en de Sea Wolf die ik dubbel had, ik doe van de opbrengst weer een aankoop binnen het forum.

1 like

Wederom een prima ervaring met @Klokkengek een Aquaplunge aan hem verkocht, vlot met communiceren en betalen!
AANRADER!

1 like

Ook hier een prima- en prettige verkoopervaring met Harry @Klokkengek.

Waarom? Snelle antwoorden, keurige vriendelijke communicatie en vlotte betaling.

Gezien het leuke contact was het jammer dat het niet gelegen kwam om persoonlijk over te dragen, wellicht een volgende keer.

1 like

Onlangs een mooie Junghans verkocht aan Harry.

De communicatie was super en de transactie zelf liep heel vlotjes. Heel kort op de bal gespeeld, correcte betaling en gewoon een heel fijn contact.

Hopelijk tot snel nog eens!

1 like

Kan niet wachten tot de gedeeltelijke lockdown voorbij is en ik de man achter de legende kan leren kennen, zo wil je dat transacties geschieden, relaxed maar accuraat, snel maar zonder druk.

@Klokkengek is - wederom- een hf parel, dank voor alles Harry!

1 like

De FC verkocht aan @Klokkengek. Fijne communicatie, snel tot een deal gekomen en zelfs veel geduld ondanks de trage koeriers deze tijd. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Niglo, fijne snelle deal. Doet wat hij beloofd. Soepel verlopen. Helaas niet live vanwege Corona. Maar vlekkeloos en vlot. Dank voor de deal!

Prettig en vlot contact, snel tot overeenstemming gekomen over mijn Hanhart TachyTele. Betaling net zo snel ontvangen. Fijn zaken doen met Harry! @Klokkengek geniet van je nieuwe aanwinst en draag ‘m in goede gezondheid!

1 like

Mooie Tag verkocht aan Harry.
Snelle deal, goed bod en fijne communicatie.
Top!

1 like

Ik heb mijn Longines verkocht aan @Klokkengek Harry.
Het was een vriendelijke en vlotte onderhandeling! Veel plezier met het horloge!

1 like

Fijne en vlotte transactie met Harry gedaan. Weer als vanouds!
Zeer positief en flexibel, komt afspraken na. Aanrader als koper en bedankt weer @Klokkengek

:ok_hand:t3::+1:

1 like