Klokkengek

Hoi Kerel,

Dank je wel voor jouw vriendelijke woorden! :blush:

Het werkt altijd twee kanten uit en jij bent gewoon een heel plezierig mens om zaken mee te doen.

Wij maken onze klanten altijd heel graag blij met hun nieuwe aanwinst en zeker ook bij jou geldt dat voor ons dubbel en dwars!

Veel plezier gewenst met deze mooie Rolex en natuurlijk graag weer een keer tot ziens in onze winkel! :+1: :slightly_smiling_face:

3 likes

Zoals te lezen in m’n NA verslag van gisteren: NA Rallye Chrono Panda 1969 van LIP heb ik van Niglo’s Watches een erg leuk Frans horloge gekocht, namelijk een Rallye Chrono Panda 69 van Maison LIP uit Besançon.
Ik ken Nigloswatches.com al vanaf het eerste moment van hun bestaan en Harry ken ik al vanaf het begin dat ik lid van ons Horloge Forum werd. Bij ons op het Horloge Forum staan Harry @Klokkengek en Toke @Tokes bekend als bevlogen horloge mensen met veel kennis en een goede smaak!
Het contact met Harry verloopt erg prettig, Harry beschrijft uitvoerig de oorsprong van het horloge en het verloop van de bestelling.
Het horloge kwam in perfecte nieuwstaat aan met nog enkele extraatjes erbij! Een volgende horloge van Niglo’s Watches hoop ik zelf bij Harry op te kunnen halen, als de COVID omstandigheden het toelaten. Niglo’s Watches is een aanrader!

7 likes

Hoi Hans,

Heel hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! Dat vinden @Tokes en ik heel fijn om te horen! :blush:

Hij staat ook perfect aan jouw pols die Lip!

Heel veel plezier en een toptijd wensen wij jou toe met deze karakteristieke en leuke Chrono! :+1:

2 likes

@Klokkengek @Tokes : één woord aanrader

2 likes

Hartelijk dank nogmaals Luc en het was ook voor ons een plezier om zaken met jou te doen. Veel plezier met de Cartier en wellicht tot een volgende keer! :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Een mint Omega Railmaster aangeschaft bij de mannen van @Klokkengek.

Zeer fijne deal, leuke communicatie ook. Als ik vragen had werden deze prompt beantwoord en je wordt, ondanks het feit dat het een webwinkel is, toch heel persoonlijk behandeld.

Horloge was net zoals beschreven, en in het echt nog mooier dan op de foto’s.

Als je op zoek bent naar een mooi horloge voor een goede prijs, én met service, dan ben je bij Niglo’s aan het goede adres. :+1:

4 likes

Hoi John,

hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! Uiteraard ook namens Toke @Tokes Dat wordt zeer gewaardeerd! :blush:

Het was ons ook een waar genoegen om zaken met jou te doen. We wensen je heel veel plezier toe met de Omega en graag weer eens tot ziens! :slightly_smiling_face:

4 likes

Onlangs mijn Tudor Heritage Ranger via @Klokkengek gekocht.

Het horloge is helemaal (of meer dan) wat ik er van had verwacht, en voldeed geheel aan de omschrijving. De service van Harry en @Tokes is uitstekend. Vragen werden snel beantwoord, en een kleinigheidje werd opgelost op een manier die een voorbeeld is voor vele andere winkels. Echt een aanrader.

5 likes

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de Tudor!

En dankjewel voor de vriendelijke woorden!:blush:

Wij wensen je een fijne tijd toe met het horloge en graag weer een keer tot ziens!:slightly_smiling_face:

2 likes

Via @Klokkengek een prachtige vintage Oris aangeschaft.
Communicatie zeer prettig en de afhandeling duidelijk en snel doorlopen . Super fijn want in no time gaat de deurbel met daarachter de postbode die de NA komt leveren.

Alles mooi verpakt in een mooi doosje compleet met poetsdoekje en garantie kaart.
Jeps garantie , dat geven ze op de horloges .

Ik ga genieten van mijn mooie met verse @Tokes service aangeschafte vintage Oris.

@Klokkengek ----> absolute aanrader.

4 likes

Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden Hans! :blush:

Je was ook een fijne klant om zaken mee te doen!

Heel veel plezier gewenst met deze beauty! :slightly_smiling_face: :+1:

2 likes

Vandaag mijn Seiko Presage ontvangen van @Klokkengek, wat een beauty van een horloge. Harry zei, ziet er als nieuw uit en daar is niets van gelogen. Daarnaast heeft hij hem ook mooi op maat laten maken voor mij, wat ben ik daar blij om. Worstel altijd met die schakels met een busje.
Harry is een man van zijn woord dus zeer betrouwbaar en daarnaast ook echt een sympathieke man om mee te praten. Zijn credo, niet goed geld terug en daar houden wij van. Horloge was keurig verpakt met een vriendelijk kaartje erbij, als iemand een horloge wil kopen zou ik die zeker nigloswatches aanraden. Wat kan ik nog meer zeggen, betrouwbaar, eerlijk, snelle afhandeling en zeer prettig om mee te praten.
Wat kan ik nog meer zeggen, lees alle referenties van Harry en je weet genoeg.

Nogmaals dank Harry en tot de volgende keer, zal er zeker wel van komen TOP :slight_smile: :ok_hand: :+1: :+1: :+1:

3 likes

Dank voor de vriendelijke woorden Ferry! Wordt zeer gewaardeerd. :blush: En de prettige ervaring was geheel wederzijds. Het was een plezier om zaken met je te doen!

Heel veel plezier gewenst met de Seiko! en graag tot een volgende keer! :+1: :wink:

2 likes

2 weken geleden een mooie FC Healey Limited edition van Harry mogen ontvangen. Heel fijn contact en klok zag er nog prachtig uit. Zoals iedereen heel erg positief over het gehele contact.

Dank Harry, klokje bevalt me tot nu toe uitstekend! :slightly_smiling_face: :ok_hand:

2 likes